DIRECTOR’S DIARY: FILMING WITH JOHN KRASINSKI je deset minut trvající video, ve kterém si režisér během natáčení párkrát našel čas, aby majitelům Blu-ray disku přiblížil svůj záměr i konkrétní natáčecí den. Zastihneme ho kupříkladu v pozoruhodném městečku Akron ve státě New York. Prozradí, že původně nezamýšlel vytvořit novou franšízu, že mělo zůstat u originálu. Jinými slovy vlastně trochu potvrzuje, co uvádím tady. A sice, že potřeboval přijít se zajímavými novými nápady, což se úplně nepovedlo, takže vývoj zůstal malinko za očekáváním.
Zmíní také hřbitov vlaků – tedy něco, co jest pro post-apokalyptickou sci-fi vhodným zastaveníčkem. Pamatujme, že nám samotný biják prozrazuje, že od začátku
Výkonná producentka Allyson Seeger zmíní jednu filmařskou vychytávku, supervizor vizuálních efektů Scott Farrar k této sekvenci taky bude mít, co říct, nicméně ve finále tohoto pětiminutového videa bude položena jedna docela zásadní otázka. A pak už ve výčtu schází pouze DETECTABLE DISTURBANCE: VISUAL EFFECTS AND SOUND DESIGN, ve kterém bude autorem pochválen nikoli Ježíš Kristus, nýbrž tým z ILM, který měl na starosti vizuální efekty. Bude prozrazeno, jak se na podobě mimozemských stvůr podepsala evoluce (nejen viz chlopně), což dopomohlo vylepšit i příběh. Rozprava se povede nad dynamikou hluku a ticha, což vyžadovalo svoje pravidla, leč současně bylo záhodno vedle nich zachovat působivé dramatické scény. Tohle se bohužel, jak víme, přesvědčivě vychytat nezvládlo, třebaže ani Emily Blunt by s tímto tvrzením – vzhledem k jejím názorům, jaké nám prozradí (a které ovšem nereprezentují názory společnosti Paramount Pictures, jejích přidružených společnosti, ani přidružených společností těch přidružených společností) – určitě nesouhlasila.
FOTO: CinemArt