Komentáře k filmu Matrix Revolutions
Počet komentářů k filmu: 66
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 28.7.2018
║Rozpočet $150miliónov║Tržby USA $139,313,948 ║Tržby Celosvetovo $427,343,298║ Veľká škoda, boj o Sion nebol tým čo by človeka naplnilo, príbeh tiež klopíta, aspoň že záverečný súboj koľko toľko vynahradí. /videl v kine: 75%/
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 3.9.2017
Ako to teda s nami je
Takže záver trilógie a namiesto nadšenia skôr sklamanie. Je to po formálnej stránke dobre spravené, ale presne toto som nečakal alebo skôr nechcel. Príliš ma nezaujímajú tie masové bitky strojov, ktoré vlastne tvorili až moc podstatnú časť filmu. Najviac som sa tešil na dovysvetlenie, či prehĺbenie, alebo aspoň nejaké nové skutočnosti z mytológie matrixu a dostal som skôr nič nehovoriace dialógy. Na veľkofilm a komerčné požiadavky trhu to bolo logicky natočené, ale skôr sa fakt mali ubrať troška iným smerom, príliš patetické až moc heroické a takmer nič nevysvetľujúce. Príbeh tu bol zo všetkých častí najslabší. Niečo ako technická paráda bez ducha
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 28.10.2016
Bitva v podzemí se povedla, ovšem jinak je to dost slabé. Plno žvanění o ničem. Hlavně nechápu, proč je 95% obyvatel černoši, asiati a indové. To je nějaký nový trend?
P. S. Rada starších Sionu je identická s Evropskou komisí. Stroje chtějí všechny lidi pobít a Rada nechce povolat všechny k obraně. Divím se, že je před bitvou taky neodzbrojili.
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 28.10.2016
Místo strhujícího závěru
snad nejhorší, nejnaivnější a nejnudnější část celé tématické minisérie. Dle mého výrazný milník trendu "nové kinematografie", kdy tvůrci filmu rezignovali na logiku a počítají s tím, že diváka zavalí monstrózním vizuálem tak, že bude lapat po dechu. A pokud to snad mělo být podobenství o spasiteli, tak hudba (hudba?) v titulcích to zabila už uplně.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 8.3.2016
Soutěž o nejtrapnější postavu trilogie vyhrála vždy vědma, hlavně zde její chytrá věta, že má všechno začátek a konec byla vrcholem moudrosti. Takže pro mne je tento díl dějově naprostá blbina. Hlavně konec kdy dva supermani, jenže v černém blbnou na kvadrát. Ale zase musím poctivě uznat, že válka v podzemí byla naprosto excelentní a jen tomu dávám 4 a přidám něco za pár novinek i když moc jich nebylo. Tohle celé, celý Matrix měl být zpracován jinak a ne se skoropohádkovým supermanem v černém kaftanu. Není tu ani jedna sympatická postava, Ryderová je zde škaredá až hanba, prostě jen efekty stojí za to. A tady jsou opravdu na skvělé úrovni.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 1.7.2014
The Matrix Revolutions
Revolúcia je tu a bohužial zaostáva aj akciou a aj čo ma velmi zamrzelo príbehom.Celý film sa tu v podstate bojuje o Zion a Neo bude bojovat s pánom Smithom.Pekné efekty a zakončenie.Pre tých ktorý videli Matrix a Matrix:Realoded nutnost.
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 16.2.2014
Odporná střílečka bez myšlenky. Film blbější než debilní počítačové hry. Trapná vědma. Podívaná pro magory.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 29.1.2013
Třetí a poslední Matrix opět nezklamal.Akce,triky efekty-super.Spousta prapodivných strojů kteří se snaží zničit zbytek lidského co zbylo.Super podívaná.
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 25.1.2013
kazdy
Kazdy komu se libi scifi, velmi oceni i tento film. Lide kteri maji radeji nekonecne seriali o vrazdach ci nemocnicich, at radeji hned prepnou jinam.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 21.1.2013
Správné Sci-fi se vším všudy. Celá trilogie stála za zhlédnutí, bylo by nefér hodnotit všechny tři díly jinou známkou než 10, protože tato trilogie si to opravdu zaslouží. Po více filozofické jedničce přišla dvojka, která nás akční stránkou všechny pohltila. Trojka pro mne už vyvolává otázky, zda je možné něco takového natočit, aby to diváka stále drželo v křesle a povedlo se. Všichni jsme se totiž těšili na konečný závěr, který na nás netrpělivě čekal z předchozích dvou dílu + akční stránka v počítačovém podání. Nutno podotknout, že režie byla zmáknuta na jedničku. Celý příběh filmu byl založen především na akčních scénách, důvěře a na okamžiku situace.
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 1.10.2012
Prý je Reloaded a Revolutions jeden film přeseknutý na dva. Nemůžu souhlasit. Možná trochu z hlediska příběhového (ehm, či spíše z těch několika náznaků a pár skutečností, které se v předchůdci objevily). Myslím, že by u mě mohl tenhle snímek fungovat klidně i samostatně. Jenom by se nesměl jmenovat Matrix. A myslím, že by dokonce fungoval, i lépe. Wachovští se patrně zbláznili a dobrovolně se vzdali toho, co jsem určitě nejen já na téhle sérii nejvíce miloval – totiž Matrixu, jako světa neomezených možností (nejlépe těch bojových), kde se můžete vyhnout kulkám, běhat po zdi nebo skákat dva metry do vzduchu. Nebo jako povědomá postavička létat nad městem aniž by to vypadalo blbě (to plagiátorství je hrozné, co na to Superman?:-), je to přeci jenom „jako“, v téhle umělé realitě přece není nic nemožné. Většinu času z těch dvou hodin totiž strávíme v opravdové realitě. Do té virtuální zavítáme opravdu jenom párkrát a v mém případě z toho navíc tvůrci vytěžili jenom dvě, navíc spíše jen průměrné scény – Peklo a souboj Neo x Smith. Stanice metra je vyloženě pitomá. Od nezajímavě sterilních zdí, přes nechápajícího Nea, podivný rozhovor s programem v doprovodu dcery a manželky(?!) až po šíleného strojvůdce (pokud to, co říká (a Vyvolenému svým útokem vlastně i dokazuje) je pravda, potom to, co jsem se dosud o Matrixu dozvěděl, zní jako jedna velká lež. Skoro jako ta, o které pověděl Neovi Morpheus už v prvním díle). Bohužel to není zdaleka všechno k záporům. Zelený text kódu tentokrát vykazuje příliš mnoho ERRORŮ, které zabraňují hladkému chodu této reality. Dokonce ohrožují existenci Matrixu jako takového!
1.Očekával jsem, co vyleze s linky s francouzem a Persephone? Nic, slepá ulička.
2.Co Smith, co nám poví pěkného? Vlastně nic.
3. A jak se vyrovnali tvůrci se smrtí představitelky Vědmy? Najali nezajímavou babu s několika tak inteligentními dialogy, že bych jí klidně i vystřihnul (potažmo nehledal náhradu za zemřelou a postavu Vědmy zkrátka vyškrtnul ze scénáře k závěrečnému dílu).
4.A co Neo? Naplní svůj osud? Jistě. Podobnost jeho osudu s tím Ježíšovým je ještě zdůrazněna. Jenže vzhledem k nevalným kvalitám scénáře druhého a třetího dílu to působí chvilkami už lehce parodizujícím dojmem.
5.A co se vlastně celou tu dobu ve filmu děje, když se to jmenuje Matrix a ten tam skoro není? Inu válčí se ve velkém mezi lidmi a Sentinely.
6. Jejej, to vypadá nebezpečně, co ostatní staří známí? Umře někdo, jak bývá dobrým zvykem? Objeví se v té finální bitvě taky nějaký ten „nečekaný“ hrdina? Ano. Ano.
7.A jak to vypadá? Ale jo, dobře, jenom je ta scéna zbytečně dlouhá a absolutně „nekulervoucí“. Ale vlastně dobře za ní, jinak by tenhle díl působil snad ještě prázdněji než ten spíše oddechový předchůdce.
7.A dočkáme se nějakých dalších vysvětlení? Nebo hlubokomyslných myšlenek a k orgasmu přivádějících dialogů? Třikrát ne. Ač se mi to zdálo velmi nepravděpodobné (ba nemožné), Revolutions jsou příběhově, dialogy a vlastně i svým poselstvím (ehm) podobně primitivní, jako zábavný Reloaded, kde mi to tudíž nevadilo.
8. A co hudba? To byla podvakrát velmi silná stránka série. Ano, i teď za to stojí. Pro mě je poprvé mnohem povedenější než vizuál.
9. Dobře, tak co ten konec? Povedl se? Možná jsem totální debil, ignorant a tupec, ale jsem přesvědčen, že vůbec ne. Není ničím zajímavý, není nijak objevný a určitou jeho část jsem pořádně nepochopil. Navíc se k němu dospěje tak primitivním způsobem (tím nemyslím souboj se Smithem, jehož postava pro mě vlastně nemá ve trojce žádné logické opodstatnění), že se budete divit, jak je možné, že tyhle dvě „rasy“ spolu bojují už tak strašně dlouho. A že na konec války byly potřeba hned tři filmy. A že to stálo asi 363 milionů dolarů. A že…
10. Ale vždyť spousta lidí tvrdí, jak třetí díl nádherně tuhle trilogii završil, všechno to do sebe pasuje, všude se válí hromady chytrých myšlenek, odkazů a poselství (možná tam několik zástupců těchto veličin skutečně je, ale přes ty hromady okolního hnoje jsem se k nim nedokázal dostat. Kdo by se tomu taky mohl divit?) Že ta bitva je dechberoucí a že všechno, co se odehrálo ve dvojce je skvěle využito a vysvětleno tady. Pokud někoho z této kategorie můj komentář naštval, rád si od něj tenhle film nechám vysvětlit.
Takže závěrečný pocity z trilogie jsou značně rozporuplný. Přes nesporné kvality Reloaded, kvůli jeho přímé návaznosti na tenhle průměrný díl si myslím, že mělo zůstat u toho jediného, do detailu promyšleného, krásně vybroušeného a opravdu stimulujícího snímku. Protože jako trilogie trochu sráží dojmy z onoho výborného dílu prvního. Zkrátka - cítím chybu v Matrixu. Asi byl změněn a sním i scénář obou pokračování, jinak by přeci musela být pokračování na hranici geniality.
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 25.5.2012
Matrix II a III jsou na efekty daleko lepší ne díl první, ale dějově a atmosférou trochu upadly. Ale stále se jedná o vynikající filmy.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 13.3.2012
Třetí díl je takovou třešničkou na dortu, ke které jsem musel dozrát a věřím tomu, že se v ní ztrátíte bez předchozího zhlédnutí 1. a hlavně 2. dílu s nímž tvoří jeden celek a autoři se neobtěžují s nějákým vysvětlováním a dá se v něm ztratit i po shlédnutí obou předchozích. Už jste se rozhodli ho shlédnout, teď už zbývá to rozhodnutí pochopit. :-)
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 18.2.2012
Důstojné završení trilogie, kde se mísí mystérie s akcí. Boj strojů s lidmi je místy, až úchvatný a dají tak zapomenout na poněkud rozpačitý začátek a především na konec filmu, který asi pochopil jen málo kdo. Patrně to byl záměr, aby případné čtvrté pokračování mělo na čem stavět. Přiznám se, že jsem vůbec nepochopil jakým způsobem Neo, zneškodnil agenta Smitha. Závěr filmu je takový nijaký a vůbec se mi nelíbil.
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 7.2.2012
Musím říct, že od finále Matrixu jsem čekal o dost víc a je to značně nepovedený film. Efekty a vizualizace sice opět stojí za to a herci to zachraňují, ale scénář je k uzoufání nudný a zpracování nic moc. Ve filmu se toho docela dost řeší, celkově je to zmatené a jedině snad to finále je na tom opravdu dechberoucí a výborné. Zbytek filmu je ale totální zklamání. Pár vynikajících scén tam sice je, ale jinak je to děs a hrůza. Sorry. 45%, opravdu mírný podprůměr, to fakt nemuseli. Závěr trilogie mohl dopadnout mnohem lépe.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 10.10.2011
MATRIX III
REVOLUTIONS
Poslední díl trilogie pokračuje ve výborně rozehraném ději. V této části je navíc vynikající a ohromující boj o sídlo lidí. Záběry virtuálního světa mi připadají velmi dobré i v dnešní době, kdy úroveň filmových triků postupuje mílovými kroky den ode dne. Stále je se na co dívat. Myslím si, že tento snímek je vyvrcholením celého příběhu a nelze mu nic vytknout. Jen lidé bez fantazie jej mohou zavrhnout. Jenže v dnešní době se lidé bez fantazie neobejdou, jinak se nemají čím odreagovat od každodenních problémů. A tak jen více takových filmů jako je Matrix!
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 22.8.2011
Famózní závěr famózní série. A opět tu platí - výborná akce, dechberoucí triky, kulervoucí hudba a hlavně geniální herci, kteří příběh posunuli o pořádný kus dopředu. Osobně si nedokážu představit nikoho jiného, kdo by se dokázal zhostit Nea, Trinity, Morphea či agenta Smithe lépe. Matrix neoddiskutovatelně patří do klenotů filmové knihovny.
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 24.5.2011
Když už bych se "vžil" do jedničky, tak skončila celkem "srozumitelně" - dvojka nejen že nebyla nezbytná, ale ani jsem ji už moc nepochopil...
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 14.5.2011
Mňa táto časť Matrixu vôbec nezaujala.
Dejovo úplne slabé, efetky na nízkej úrovni.
Ale dalo sa to vydržať, lebo je tu Keanu Reeves.
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 22.3.2011
Ozdobou tohoto filmu jsou skvělé kostýmy a zvláštní efekty; ale to je asi tak všechno. Oproti prvnímu Matrixu, který se přece jen v něčem trochu dotýkal ponuré reality našich životů v zajetí matrixu technické civilizace a všudypřítomné kontroly, idea Matrixu Revolutions se mi zdá jaksi zmatená a myšlenkově dutá a nelogická. Padají tu různé rádoby filosofické hlášky o příčině a následku apod., ale nemá to hlavu ani patu a postavy pronášejí sice záhadná a na poslech hlubokomyslná slova, ale tato slova vyznívají jako plácání do prázdna. Nic ve skutečnosti nevyjadřují. Kromě toho se mi také zdá, že představy o kyberprostoru, v tomto filmu prezentované, jsou, nebo brzy budou, úplně směšné, asi jako dřívější verneovské představy o cestování na Měsíc ve vystřelené dělové kouli. Je to zkrátka a dobře pitomost.
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 9.3.2011
Stále trvám na svém...Matrix je luxusní filmová zábava i ve svém třetím pokračování! A že toto scifi pane Agostino "má ďaleko od skutočnej reality"? Snad právě o to tvůrcům šlo,nebo ne?
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 27.2.2011
Pěkná forma, ale žádný obsah
Velký odklon od původního Matrixu a dost velké zklamání. Místo filosofického cyberpunku zde dostáváme jakousi náboženskou alegorii, místo akčních přestřelek se samopaly v každé ruce zde máme počítačovou armádu agentů Smithů (baleťácká rvačka je asi nejnudnější částí filmu), místo Trinity zde je... mrtvá Trinity. Asi se na to sama nemohla dívat.
Abych ale jenom nekřivdil, obrovská bitva v Zionu byla zpracovaná vážně efektně, stejně jako samotné město strojů. Velmi dobře, ale také velmi jako z úplně jiného filmu. Epic fail pro původní fanoušky.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 13.2.2011
Jak se vzorec lásky podobá šílenství ...
Po přečtení velké spousty komentářů si chvilkama připadám jako naprostý cvok, že mám tenhle film opravdu moc rád. Ale co divák, to názor a já jsem ten svůj dostatečně popsal v hodnoceních prvních dvou dílů. Pokud jsem v hodnocení dvojky moc necitoval, tak to využiju, i když poněkud vytrženě z kontextu, teď - ano, miluji tento film a chápu, že je "opravdu podivuhodné, jak se vzorec lásky podobá šílenství". Revolutions nám ukazuje posledních zhruba 24 hodin války posledních lidí se stroji. Popisuje přípravu armády na rozhodující bitvu, kterou ale nemají šanci vyhrát, a taky cestu Nea, který ví co musí udělat a možná tuší, co musí ztratit. Závěrečný souboj Nea a Smithe je naprosto dokonale zvládnutý, Hugo Weaving v roli Smithe je prostě fantastický. Snad ten konec, kdy nevíme co se vlastně stalo s hlavním hrdinou, je trochu zvláštní, ale snad to tak mělo být. Jak jsem upozorňoval již v hodnocení prvního dílu, Matrix je pro mě jeden z nejlepších sci-fi filmů a proto pravděpodobně nemůžu být nestranný a pokud jsem ve filmu i zaznamenal nějaké rušivé prvky, jako správný fanda, jsem je přehlédl, případně vydal za klady. Myslím, že to je naprosto v pořádku. "Správnost rozhodnutí se potvrdí až když ho učiníme" a já jsem učinil rozhodnutí hodnotit film podle svého srdce a udělal jsem dobře.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 25.1.2011
Jednička se mi líbila, dvojka taky, ale tohle mi přišlo trochu přehnaný - jak Neo likvidoval Sentinely a jak na konci zlikvidoval všechny Agenty.
Přišlo mi, že autorům došly nápady...
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 5.10.2010
Trojka už je asi malinko pozadu oprpti prvním dvěma dílům, ale stále patří mezi mé nejoblíbenější filmy. Schutí už jsem skouknul všechny díly nejmín 4krát.
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 8.3.2010
Tak tady není co řešit,tento film jsme potřebovali na dokončení celého příběhu.Je fakt,že takový konec jsem nečekal a ani jsem to Neovi nepřál a věřím tomu,že pro některé zaryté fandy Nea to musel být na konci docela šok.
Závěrem :
K celé této sérii bych chtěl říct,že se tvůrcům podařilo natočit něco neuvěřitelného a do této doby jen těžko představitelného.Nic podobného tu ještě nebylo.Chválím hlavně vizuální efekty a triky.V neposlední řadě také perfektní práci kaskadérů.O hereckém obsazení netřeba mluvit.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 7.1.2010
Slabé, slabé, slabé...opravdu jenom slabý odvar předchozích dvou dílů. Už to nebyl ten starý dobrý matrix, který jsme znali z prvních dvou dílů. U tohohle dílu jsem se vyloženě nudil, ale když už jsem byl v půlce filmu, tak mi nezbylo nic jiného, než se na něj dokoukat. Ale podruhé bych si ho rozhodně nepustil. Nechápu, jak Wachowští mohli takhle přestřelit :-/
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 27.7.2009
Matrix Revolutions
Závěr triologie, který má rozhodnou o tom, zda_li Neo zvítězí a lidstvo přežije a nebo prohraje a lidem nezbyde žádná naděje! Ale Neo je vyvolený, takže závěr si každý už může vyvodit sám!
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 7.7.2009
n n
Debilní mi přišla ta revoluce strojů!! Když ta válka začínala, ještě se to dalo, ale když se tam válčí po celej film, tak je to NUDA! Podruhé bych to vidět nemusel
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 21.5.2009
No tohle už bylo zbytečný.Bylo to založený jen na válce strojú.Tohle už není MATRIX s Neonem a agenty.To se stáva když filmaři jsou nenasitní a filmy jsou postaveny jen a jen na efektech.
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 22.4.2009
Díky rozdělení filmu na dva samostatné filmy se na závěr dlouho čekalo . Jak to vše dopadne samozřejmě dobře jako v pohádkách i Neo dosáhl svého předurčeného cíle a zařídil mír mezi stroji a lidmi . Opět skvělé efekty, ale to už nemá cenu ani psát na efektech je celý Matrix vlastně postaven. Jen jsem si na konci říkal mělo to vše cenu? Nestačil jen první film o Matrixu?
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 21.4.2009
Závěr trilogie nepřináší nic nového, jen pořád stejné scény dokola a dokola. Nic moc no, dokonce sem u toho usnul a to se nestává často! :-)
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 9.4.2009
Závěr trilogie se povedl, jen jsem netušila, že konec bude tak smutný.. a to úmrtí Nea i Trinity.. jinak se to docela bratrům Wachovským povedo!!
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 30.3.2009
Tento americký scifi, ktorému nechýbajú moderne prvky veľkej fantázie má ďaleko od skutočnej reality. Dej tohto filmu je absolútne prehnaný akčnými scénami,
ktoré nedávajú divákovi žiadny zmysel. U mňa sledovanie tohto moderného vraku bola obrovská strata času. Už skutočne neviem, čo by som k tomu viac dodal.
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 30.3.2009
Hurá, vojna sa skončila !
Tento film mi pripadá ako nejaká staršia pc hra, ktorú som kedysi videl u kamaráta, alebo možno by obstál ako sci-fi rozprávka, málo hodnotný film, slabý dej - nemá ani hlavu ani pätu, dôraz tu je najmä na efekty (samé výbuchy, blikanie, streľba - stále dookola), všetko sa točí okolo nejakých strojov z drôtených pružín. Pripadá mi to skôr ako analógia Supermana (poletujúci muži na konci filmu - neplatí tu žiadna fyzika, všakže ?)Keenu Reeves je u mňa celkom obľúbený herec, takéto role sa mi uňho však vôbec nepáčia.
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 30.3.2009
Matrix 4
Nejlepší byl teda první díl. Pak ten výkon herců upadal. Ale stejně bych se ráda dočkala 4. dílu.ale vůbec netuším, že by ho plánovali. Kdybyste o tom někdo něco věděl tak se mi ozvěte.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 24.1.2009
ako som pisal aj k inym matrixom, tento film nie je pre kazdeho. avsak stale zostava vysoko nadpriemerny s hlbokym tienovym pribehom pre pozornych divakov. rozhodne to nie je lacna brecka ako o nom vacsina siri. nestotoznujem sa s hodnoteniami ake tento film u nas obdrzal.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 16.11.2008
Oproti druhému dílu již tento díl opět hýří nápaditostí a fantazií. Napínavý průběh a skvělé finále. Opravdu skvělá trilogie.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 14.9.2008
Matrix Revolutions
Tak příběh sice trochu zaostával, obzvláště začátek, kde byl Neo uvězněn mezi dvěma světy a my diváci jsme museli poslouchat spousty nudných keců o Matrixu, ale později... Boj o Sion zachránil svou akcí celý film. Ještě nikdy jsem nebyl tak napjat jako při této závěrečné bitvě mezi lidmi a stroji. Opravdu jsem z kina odcházel s nadšením (i když konec mě trochu zklamal, ale to posuďte sami, jak se vám líbilo završení trilogie) a s takovou chutí bojovat za lidstvo, že kdyby byl před kinem náběrový stánek k vojsku, už mají můj podpis:-)
Hodnocení: 2 / 10
Přidáno: 28.5.2008
Kdyby se tenhle film jmenoval jinak stejně jako jeho hrdinové, byl by to nepovšimnutelný podprůměrný představitel svého žánru. Takhle je to kukaččí vejce v hnízdě orla. Oproti dvojce měl jedinou výhodu: nemohl být už zklamáním. Přesto po direktu mezi oči diváka od Reloaded přišla rána z milosti. Kdo na to byl zvědavý, dobře nám tak.
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 23.4.2008
Rozhodne to bolo lepšie jak dvojka, ale na jedničku to určite nemá. Pekné akčné scény, hlavne boj medzi strojmi a ľuďmi.
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 2.3.2008
Matrix Revolution je veľmi slabučký odvar pôvodného Matrixu a keby to nebol film rady Matrix tak by o pár rokov o ňom nikto nevedel, ale má šťastie, že je to M3. Pri sledovaní tohto snímku si treba dať pozor na jednu vec , aby človek nezaspal. Filmové triky a akčné scény su i v tomto filme na slušnej úrovni, ale to sme od súrodencov Wachowskich očakávali a nemožno tým zakryť evidentné slabiny príbehu. Iba jedno si už prajem v súvislosti s Matrixom , aby nejakého po peniazoch bažiaceho producenta nenapadlo natočiť ďalší diel nedajbože viac dielov.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 2.2.2008
Celé ukončení trilogie dopadlo pro mě snad nejhůře jenom jak to šlo. Skoro celý film se odehrává mimo matrix, tedy v tom studeném, tmavém a celkove ošklivém světě, plném robotů. Celá stylizace je výborná,ale děj to celé neuhraje. Boužel
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 3.11.2007
Tak toto je nejslabší film z celé trilogie Matrixu. Čekal jsem pořádnou závěrečnou bitvu se stroji. Místo toho přišlo usmíření.
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 2.11.2007
Skvělé triky nezastíní to, že tvůrcům u posledního dílu (nebo spíše u druhé půle dílu druhého) absolutně došel dech.
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 31.10.2007
Nejlepsi akce je na konci kdyz neo bojuje s miliony agentu...a nakonec jen s pravym agentem....kazdopadne je to trilogie lepsi nez PP.To 100%
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 21.9.2007
pre mňa ešte lepšie ako prvý diel.
Vrcholom bol boj proti 100 Smithom. To sa nedá vyhrať.....a predsa sa dá.
Samozrejme že to treba brať ako SCIFI !!!!!
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 13.9.2007
Jedním slovem: zklamání. A to dost velké. Jednička byla skvělá, dvojka o trošku horší (ale přesto hodně dobrá), ale trojka je hloupá. Nápad už je strašně okoukaný. Ale ani to by mi nedonutilo dát jen čtyři body. Může za to hlavně špatně roztržený děj. Chvilku jsme v Sionu, chvilku v matrixu, pak zas někde úplně jinde. Navíc člověk si užije jen těch pár akčních scén, které ovšem taky už nejsou, co t bejvalo. A konec? Čekala všechno možné, ale takhle blbej teda ne.
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 21.8.2007
Ano, byla jsem i na trojce – a i tu jsem s přemáháním vydržela až do konce. Do davu jsem nechrápala, vždyť je to tak hlasitý, že u toho bohužel spát nešlo. Zatímco jednička se oháněla alespoň nějakou myšlenkou, která mě sice neuchvátila, ale byla tam, tak trojka je jen záplava digitálních triků, které mě vždycky dokážou spolehlivě otrávit. Zastánci prominou, ale tohle vážně nedokážu skousnout.
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 12.6.2007
3
Že by si třetí díl zasloužil jen 3body??Ano, zasloužil, ale moje hodnocení berte s rezervou, páč jsem nudné scény přetáčel a celý jsem to přejel za 10minut.Nevim, co bych na tom dělal v kině...asi žmoulal pop-corn, usrkával sprite nebo chrápal do davu.
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 10.6.2007
Je to skvělé pokračování prního dílu, rozhodně však doporučuji pro sledování tohoto dílu mít v záloze i poslední z této trilogie, protože má otevřený konec. Co se týče děje, je v něm vše co se dá od takového to filmu očekávat, ovšem s prvním dílem se to bohužel nedá srovnat.
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 18.5.2007
Tenhle je ze všech dílů nejhezčí mooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooc se mi líbí mohla bych na něj koukat pořád!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! Doporučuji
Hodnocení: 10 / 10
Přidáno: 13.5.2007
skvělé pokračování
Je to skvělé pokračování prního dílu, rozhodně však doporučuji pro sledování tohoto dílu mít v záloze i poslední z této trilogie, protože má otevřený konec. Co se týče děje, je v něm vše co se dá od takového to filmu očekávat, ovšem s prvním dílem se to bohužel nedá srovnat.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 11.4.2007
Po Reloaded jsem sice zklamaný byl, nicméně jsem stále doufal v bombastické zakončení trilogie. Bombastické zakončení se dostavilo ve formě největšího zklamání ve filmové historii! Kulhající scénář Reloaded dokulhal do chromického stavu, herecká marnost a trapnost dialogů dosáhla gigantických rozměrů. Ani přehršel vcelku slušných digitálních efektů (nad kterými za pár let stejně mávnu rukou) nezlomil mé přesvědčení, že Matrix měl zůstat jen jeden jediný a to hned ten první. Páni Wachovští, za jedničku děkuji, za zbytek vás proklínám!)
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 10.4.2007
Tak trojka pro me byla obrovske zklamani. Po super jednicce, vicemene dobre dvojce byla trojka hrozne nudna, nezazivna a proste nedobre vyresena. Nastesti aspon velke finale probehlo tak, ze se temer nic nezmenilo a lide si budou zit tak jak svou zvykli a v "dalsim veku" prijde dalsi NEO, ktery bude zase Hegelovsky o stupen vys.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 26.12.2005
Vsetko tu uz bolo v predchadzajucich dvoch dieloch.Nic neprekvapi.Beznadej a zufalstvo,viera v Spasitela,ktoreho vedie vpred jeho osud.Zaujalo prelinanie reality a Matrixu.Kvalitny film,ale nepriniesol nic nove,mozno len zaver bol trochu prekvapujuci.
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 12.10.2005
Tento film dokonale ničí dojem obou předchozích dílů...zatímco jednička byla super nápad, dvojka byla o akci a o posunu hrdinů k rozuzlení, tak trojka hned v prvních 15 minutách doslova pohřbí všechny dobré nápady a celkový dojem z obou dílů...nechte si ujít a radši si vymyslete vlastní zakončení celé ságy...
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 25.9.2005
Opět platí omýlaná pravda, že čím víc dílů, tím je jejich kvalita horší..
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 3.2.2005
Jestli druhý díl byl jako cizopasník na jedničce, tak trojka je jak kopání do mrtvoli. Chyba, že ho vůbec natočili!
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 20.1.2005
Ne, nelíbilo se mi to.. Už Reloaded jsem vytýkal mnoho, ale ještě se na to dalo koukat, Revolutions už je jen snůška slaboduchých keců a prázdných filozofických mouder, které jsou pro jistotu podány takovým způsobem, aby je nikdo nepochopil.. Navíc přibyly stupidní hrdinské kecy (a činy) a u té slavné bitvy v docích jsem po pár minutách začal zívat.. Jediné, co z akčního hlediska stojí za řeč, je závěrečný souboj Neo vs. Smith, který se ale z mého hlediska (i přes svou velkolepost, nabušenost a zdařilé triky) ani zdaleka nevyrovná jejich souboji v metru z prvního Matrixu, u kterého jsem kdysi skoro nedýchal.. Revolutions sám o sobě není dobrý film a jako vyvrcholení a završení cesty, kterou před pár lety započal excelentní první Matrix (a která neměla pokračovat) je to prostě děs..
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 29.11.2004
Ve své době nejlépe zpracovaný sci-fi/akční námět. A souboj v docích je dle mého nejmasovější scénou doposud natočených akčních filmů. Pravým opakem kvality oplývají dialogy- ty jsou (pokud se nejadná o fakta) otřesné a film značně degradují. Jako vyvrcholení trilogie je však Revolutions povedené.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 21.1.2004
Revolutions je o něce lepší než Reloaded, ale mezi vysoce kvalitní kousek nepatří. Film nelze hodnotit jen podle akčních záběrů či digitálních efektů, u Matrixu jde o jeho hlubší smysl který musíte pochopit.
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 14.1.2004
škoda slov
šel panáček šel šel šel šel a zase šel šel šel a najdnou se zastavil. Tak a mám scénář pro Matrix 4.
Něco tak strašného jako je Matrix revolutions jsem nikdy neviděl škoda slov a peněz.
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 13.1.2004
Sh*t
Krasny nadherny MATRIXXX, Jednotka prosto bomba, jeden z mojich kultovych filmov, Dvojka mierne sklamanie ale este sa dalo vydrzat, Trojka ... proste otras hnu a odpor, jedine co ma spolocne s jednotkou a dvojkou su herecke obsadenia. Je to jeden z najhorsich pokracovani co som kedy videl. Moj nazor je kdo si to che pozret ten si to pozre ale skoda oci jak som cital. Inu tesim sa na 4-ku, ktora ako dufam bude rozdelena na 15 casti.
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 2.12.2003
Žádná revoluce
Abych řekl pravdu, na Matrix Revolutions jsem se těšil a to hodně. Ještě aby ne, vždyť Reloaded nebylo na pokračování špatný, sice nebylo dějově moc vyvážené, ale vizuální stránka tento nedostatek nahradila. Ovšem v Revolutions vizuální stránka vyprchal popřípadě se změnila. Už to není Matrix, ale Star Wars, protože lidé bojují téměř celý film v kanálech s chobotničkami a jinými stroji. Dobře vypadá to úchvatně, ale není to MATRIX! A tak jediné čím nás autoři snaží uchlácholit je závěrečná scéna souboje Nea a agentem Smithem. Ale to mi teda nestačí.
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 12.11.2003
Měla v tom trochu zmatek
Když jsem byl v pondělí na Matrixu s přítelkyní, říkal jsem si jestli mám víc film jen vnímat nebo se ho snažit pochopit. Nemyslím, že bych nějak moc nechápavý, ale tentokráte jsem si chtěl prostě užít všechny ty triky a scény naplno. Takže jsem prostě ignoroval všechny filosofické otázky, které se mi honily hlavou a vnímal čistě jen děj a výborné scény. Moje přítelkyně si zvolila úplně opačnou strategii. Snažila se ihned na všechno přijít a tak jsem několikrát během filmu slyšel : Proč....., a: Jak t, že......., a: Kdo je........, z čehož jsem usoudil, že se ztratila ve víru otázek a byl jsem rád, když pochopila, že během filmu ji to prostě vysvětlit nemohu.Ta dobrá věc na tom byla, že jsem se mohl zase nerušeně dívat na film, ta špatná, že jakmile film skončil ukrutně jsme se pohádali ohledně smyslu některých scén a dialogů, takže vám radím, pokud nemáte totožné myšlení jako váš partner, tak na Matrix nechoďte spolu, protože je to tak výbornej film, že by byla škoda, aby jste si ho neužili. Prostě tam běžte a jen si sedněte a dívejte se. Nesnažte se nic pochopit hned, protože nakonci se vám to všechno vyjasní:)
Poznámka: Komentáře jsou řazeny podle počtu dosažených bodů jednotlivých členů, kteří je psali. To znamená, že čím více bodů má člen, tím je jeho komentář výše.10 filmů, které komentovali někteří uživatelé co tento film