742 bodů
Přidaných videí: 0 / Přidaných odkazů: 0
Jsem filmový maniak, snílek. Můj první a dodnes jeden z největších filmových zážitků je Statečné Srdce. Když jsem ho poprvé viděl mohlo mi být tak 5-6 let. Dále jsem se pořád díval na animáky typu Život Brouka, Toy Story 1,2, Aladin,Příšerky S.R.O.,Hledá se Nemo atd... Můj první film, na kterém jsem byl v kině co si pamatuji byl Hledá se Nemo. Pak jsem již chodil na dobové pecky typu Piráti z Karibiku,Spider-man,..... Mezi mé největší kinozážitky bych zařadil filmy Temný Rytíř, Avatar, Batman začíná, Piráti z Karibiku 2,3(na jedničce jsem nebyl),Harry Potterové(od Vězně z Azkabanu až po Relikvii Smrti), Terminator Salvation, Thor a ještě nějaké určitě přibudou. Ale kromě filmů jsem také seriálový fanoušek. Mezi mé největší seriálové zážitky patří Battlestar Galactica, Lost, FarScape, Lovci duchů plus nově přibylo vynikající fantasy Game Of Thrones a minisérie Into the West, a samozřejmě všechny co mám v topce, ale tyhle mě nejvíce ovlivnily, no.... Další seriály které se mi líbily, ale jaksi na ně nevyzbylo místo v Topce- Heroes, StarGate SG-1, Akta X, CSI - Las Vegas,Miami a polský Zaklínač. Ješte nesmím opomenou oblíbené koncerty- Nightwish - End Of An Era, Sabaton - Live in Wacken,Kiss Symphony, Lordi - Market Square Massacre. Co poslouchám? Převážně Rock, Metal, Folk a všechny jejich odrůdy kromě Death, Doom a Trash metalu. Jinak oblíbené Metalové skupiny Sabaton, Manowar,Nightwish,Lordi. Rockové - U2, Kiss, Alice Cooper, Ozzy Osbourne. Nesmím opomenout zpěváka s trefnou přezdívkou Meat Loaf (sekaná). Jeho píseň I would do anything for love mi zvedne náladu i když ji mam totálně zkaženou. Nově jsem také začal poslouchat vynikající Tenacious D. A z folku poslouchám pouze zpěváka Boba Dylana a zkvělou folkrockovou dvojici Simon and Garfunkel. Nikdy jaké neodmítnu irskou hudbu. Z ní jsou moji favoritové The Dubliners a Dropkick Murphys. A to je asi tak všechno.......
Co mám rád:
-dobré jídlo
-záhady (UFO, Bermůdský Trojúhelník,....)
-dobré filmy
-komixy, filmy podle komixu
-angličtinu a dějepis
-zvířata
Co nemám rád:
-rasismus
-dotěrnost
-obědy ze školní jídelny (vyjímečně ano)
-telenovely
-nucení do poslouchaní ptákovin v podobě hip-hopu a repu
Nezapomenutelné filmové scény (pozor spoilery)
Temný Rytíř- Smrt Rachel + Kouzlo
Statečné Srdce - Proslov Williama Wallace + Vítězství
Fontána - Together we will live forever
Mlha - Obří příšera
Matrix Revolutions - Neo vs. Smith
Gladiátor - Konec
Solomon Kane - Get Her Back
V Bruggách - Skok z věže
Cemetery Junction - Song + joke
Drive Angry - Jízda do pekla za zvuku dokonalé písně Alive
Muž v Ohni - Život za život
Barbar Conan - Conanova pomsta
Napsat uživateli zprávu
ČT1 - Sama doma (1998) [TV pořad]
67 minut již uběhlo
23 minut zbývá do konce
ČT2 - Zvířata s kamerami
17 minut již uběhlo
33 minut zbývá do konce
NOVA - Ordinace v růžové zahradě (200...
77 minut již uběhlo
3 minut zbývá do konce
Prima - Návrat komisaře Rexe (2008) [T...
12 minut již uběhlo
48 minut zbývá do konce
Ja nepráskam
Je to úplne iný seriál, aké poznáme a jeden z najzvláštnejších. Ťažko ho uchopiť, lebo je to aj sociálna kritika, aj komédia, aj více >Autor: volam.sa.pistik | Hodnocení: 8 / 10
Za mě lepší net ten první
Já mám prostě tohohle Spider-mana raději než toho původního od Raimiho. To jméno píšu skoro určitě špatně, tak se omlouvám, nechce se více >Autor: majkronyk | Hodnocení: 8 / 10
Autor: FLA | Hodnocení: 8 / 10
Autor: klasifikátor | Hodnocení: 8 / 10
Autor: veverka-zrzka | Hodnocení: 7 / 10