Obsah filmu Shoda
Hříchy minulosti doženou každého… Šedesátá léta ve Spojených státech byla v očích bývalého tanečníka a choreografa Tobiho Powella (Patrick Stewart) jeden velký večírek. To, jak tato doba ovlivnila vývoj tanečního umění, za ním jednoho dne přijdou zjistit manželé Mike (Matthew Lillard) a Lisa (Carla Gugino), která na toto téma píše disertační práci. Tobi, který si užívá bohémský život i svou současnou pozici učitele tance, cizince přivítá se sebevědomou a provokativní otevřeností. Ta však pomalu bere za své, když vyjde najevo skutečný důvod jejich návštěvy – spíše než o rozbor dobového podhoubí jde Lise a Mikeovi o analýzu Tobiho DNA. Jak se...
Hříchy minulosti doženou každého… Šedesátá léta ve Spojených státech byla v očích bývalého tanečníka a choreografa Tobiho Powella (Patrick Stewart) jeden velký večírek. To, jak tato doba ovlivnila vývoj tanečního umění, za ním jednoho dne přijdou zjistit manželé Mike (Matthew Lillard) a Lisa (Carla Gugino), která na toto téma píše disertační práci. Tobi, který si užívá bohémský život i svou současnou pozici učitele tance, cizince přivítá se sebevědomou a provokativní otevřeností. Ta však pomalu bere za své, když vyjde najevo skutečný důvod jejich návštěvy – spíše než o rozbor dobového podhoubí jde Lise a Mikeovi o analýzu Tobiho DNA. Jak se totiž vyslovila Mikeova matka, dědictvím Tobiho mladých tvůrčích let není pouze jeho závratná kariéra. Konverzační dramedie ze současného New York City si pohrává s různými možnostmi, jak se může vyvíjet lidský život. Kdy se osobní svoboda stává bezohledností a jakou roli pro ni sehrává rodina, zjistíme v hereckém koncertu okouzlujícího Patricka Stewarta.
Mezipatra 2015 < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 30.8.2016
By jeden nevěřil, nakolik tak sympatický zjev může odpudit svým projevem... Měla jsem ho dost, dědka sebestřednýho, co chce být za každou cenu zábavným a neopomene přitom urazit plno lidí, včetně svých servilních posluchačů, takovým se v reálu docela ráda vyhnu. Naštěstí - po vybalení zápletkové jobovky a nestandardního zákleku za účelem orálního násilí ho konečně humor přešel a ke konci se dalo dospět bez většího ošívání... Ačkoli, bez brblání jsem se přirozeně neobešla, tak například - co má bejt, že Mikeova matka dělala sekretářku? To dopadla ještě dobře, klidně mohla pobíhat s konvicí na kafe v nějakým zaplivaným bistru, jako zbytek tamějších svobodných matek... a navíc, nedělala by ji stejně, i kdyby Tobi přijal jho otcovství? Beztak, na hopsání by už stejně neměla figuru... a nějak jsem přeslechla, že by v neúplné rodině docházelo k hmotné újmě nebo tak něco, proto - o mrtvých jen dobře, ale nemůžu se zbavit dojmu, že se Mike naposlouchal poznámek o svém nevhodném příchodu na svět v návaznosti na baletní kariéru až na založení celoživotního traumíčka... A co si tak z viděného vzít? Snad že následkem jednoho špatného rozhodnutí můžeme zamíchat osudy i zcela neznámých lidí aneb jak vám mohou vzít i to, co jste nikdy neměli... Jinak slabota s útrpnou úvodní půlhodinou a pro mě těžce vstřebatelnými, obligátními konverzačními špeky typu "budu tady"... "jsi opravdu dobrý kluk"... no ale kdo nejste podobně zatížen, možná si ani nevšimnete.