"Tři dny lásky" - seznámení Leny s nosičem Franzem vzbudilo žárlivost v Carlinině srdci, která soutěžila svými elegantními róbami s jednoduchou služební zástěrkou své sokyně. A Lena, aby nepozbyla přívětivý Franzův úsměv, odhodlala se ke krádeži prstenu své zaměstnavatelky, zastaví jej a skvěle se ošatí za získané peníze k nespokojenosti poctivce Franze, který ji s odporem odstrčí. Nešťastná, rozrušená svým činem a zklamáním, vrhá se šíleně do schodišťové propasti při pouhém pohledu na mimojdoucího policistu.
Friedrich Hollaender připojil ke svým kompozicím bez bázně i vítězné
Smetanovy melodie z "Prodané nevěsty" a oživil v tiché harmonii chudičké prostředí mládeneckého pokoje i jemnou Pohanskou píseň lásky. Kamerové napodobení stylu a směru
Reného Claira dávalo vyniknout sametově měkkým detailům, které však poněkud překotně střídaly celkové záběry ve snímání kamerou.
Jako vždy mistrovský
Hans Albers byl narozdíl od až příliš herecké
Dorschové opravdovější a uvěřitelnější. Hovořil veselým žargonem a to bylo na úkor srozumitelnosti jeho řeči. Svou obvyklou úlohu kočičích povah si i v tomto filmu střihla i
Trude Berlinerová.