Obsah filmu O vodníku Česílkovi
V malém rybníčku v lukách pod Jičínem bydlí vodník Česílko a s ním kapr osmikiláč. Když se chtěl kapr obrátit na druhou stranu, musel vodník Česílko vylézt z vody do rákosí a tam počkat, až se osmikiláč překulí z boku na bok. Bývala mu přitom dlouhá chvíle, a tak si hrál s dubovými listy, až jednoho dne bylo jisté, že se naučil hrát karty.
Názvy jednotlivých epizod :
1. Jak hrál vodník Česílko s knížetem karty
2. Jak vodník Česílko zachránil rusalku
3. Jak mu krejčí Vodička vyspravil hopsafrak
4. Jak vodníku Česílkovi praskla struna
5. Jak Česílko kupoval čápa
6. Jak Česílko vyzrál na Halamu
7. Jak si vzal Česílko Andulku
8. Jak...
V malém rybníčku v lukách pod Jičínem bydlí vodník Česílko a s ním kapr osmikiláč. Když se chtěl kapr obrátit na druhou stranu, musel vodník Česílko vylézt z vody do rákosí a tam počkat, až se osmikiláč překulí z boku na bok. Bývala mu přitom dlouhá chvíle, a tak si hrál s dubovými listy, až jednoho dne bylo jisté, že se naučil hrát karty.
Názvy jednotlivých epizod :
1. Jak hrál vodník Česílko s knížetem karty
2. Jak vodník Česílko zachránil rusalku
3. Jak mu krejčí Vodička vyspravil hopsafrak
4. Jak vodníku Česílkovi praskla struna
5. Jak Česílko kupoval čápa
6. Jak Česílko vyzrál na Halamu
7. Jak si vzal Česílko Andulku
8. Jak Česílko sháněl bruselské krajky
9. Jak Česílko ulovil basu
10. Jak Česílkovi zamrzl rybník
11. Jak se Česílko málem stal knížepánem
12. Jak Česílko rozehřál zmrzlou kněžnu
13. Jak Česílko vypustil loupežníka < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 7 / 10
Přidáno: 28.9.2010
zapletalův animovaný seriál pohádek o vodníku česílkovi z pera legendárního václava čtvrtka patří dnes již do zlaté studnice původní televizní tvorby pro děti a není se v podstatě čemu divit; i když místy kolísavý rytmus s dynamikou děje, což je u takto klasicky dlouhého typu seriálu celkem pochopitelné, společně s nejednotností titulků a absencí jména k. högera u první poloviny dílů sráží celek z top výšin dějin světové kinematografické tvorby v té nejvyšší třídě do její spodní části.