1) posloupnostVe chvíli, kdy Petronel pošle abatyši Magdalenu do pekla, Uriáš ji vezme květinu a jde směrem ke stolu. V dalším záběru už ji nedrží a není ani nikde okolo položená.
Vložil: Kuvik2) posloupnostPoprvé, když jde Petronel do kostela, Uriáš stojí předním a říká že do kostela nesmí. Potom, když si chce vzít Dorotka Maxmiliána, tak Uriáš už je uvnitř.
Vložil: Kuvik3) posloupnostKdyž na konci Uriáš hází Petronelovi čertovskou služební mošnu, Petronel se musí nahnout, aby jí chytil. Ale v dalším záběru mu dopadá přímo do rukou.
Vložil: Kuvik4) posloupnostJakmile Pan Bůh vyžene z nebe Petronela, padá po kopci. Když se zastaví, má na hlavě kapuci, ale když ho Uriáš zvedá, nic na hlavě nemá.
Vložil: Kuvik5) logickáKdyž vejde Dorotka s Petronelem do jejího pokoje, je tam vidět nad postelí ukřižovaný Ježíž. Ale v nebi byl ještě malé dítě!
Vložil: Kuvik6) logickáKdyž je Dorotka správcem vyvadena z vězení tak oba nasedají do kočáru a odjíždějí, v dalším zaběru je vidět jak správce doprovází Dorotku ke dveřím jejího pokoje. Ale v záběru je vidět jak na statku přímo bydlí správce. Dorotka a ostatní a také tam je vězení, viz. scéna jak jde anděl páně s čertem do vězení za Dorotkou a Maximilianem, takže proč teda odjížděli na saních když vše je situováno přímo na statku.
Vložil: Bohous.gr7) historickáV úvodu volá Panna Maria na Andulku - (Sv. Annu, narážka - Sv. Anna, chladna zrána). Sv. Anna byla ve skutečnosti matkou Panny Marie.
Vložil: Kuvik8) animace/efektyVždy když je záběr v nebi, tak je vidět ještě druhé nebe. Neměl by tam být vesmír?
Vložil: Kuvik9) ostatníNa konci filmu je venkovní záběr na všechny (souvisí se svatbou 2 hlavních hrdinů) a je na něm vidět i nebe a na tom nebi je do očí bijící už docela široká megačára po dopravním letadle.
Vložil: Kuvik10) ostatníNa konci filmu, když Bůh mluví s Petronelem, tak Petronel sedí na jakési umělé stěně a když vztává, tak stěna se zatřepe.
Vložil: Kuvik