Obsah filmu Siréna žhavých tropů
"Siréna žhavých tropů" byl francouzský film, který stál a padal s černou tanečnicí Josephinou Bakerovou. Libreto k filmu napsal Maurice Decobre. Teď něco o ději: Markýz Sevéro miluje svou schovanku, Denisu a aby se zbavil jejího nápadníka ing. André Bervala, pošle ho do svých dolů Monte Pueblo s doporučujícím dopisem správci Alvarezovi, v němž mu píše, že si přeje, aby se Berval nevrátil.
V černošské osadě Monte Puebla žije krásná Papitu, Alvarez ji pro její krásu pronásleduje, ale Berval Papitu ochrání. Podle markýzova přání pokusí se Alvarez Bervala zavraždit, ale Berval se zachrání a odjede do Paříže. Papitu, která ho miluje, se za...
"Siréna žhavých tropů" byl francouzský film, který stál a padal s černou tanečnicí Josephinou Bakerovou. Libreto k filmu napsal Maurice Decobre. Teď něco o ději: Markýz Sevéro miluje svou schovanku, Denisu a aby se zbavil jejího nápadníka ing. André Bervala, pošle ho do svých dolů Monte Pueblo s doporučujícím dopisem správci Alvarezovi, v němž mu píše, že si přeje, aby se Berval nevrátil.
V černošské osadě Monte Puebla žije krásná Papitu, Alvarez ji pro její krásu pronásleduje, ale Berval Papitu ochrání. Podle markýzova přání pokusí se Alvarez Bervala zavraždit, ale Berval se zachrání a odjede do Paříže. Papitu, která ho miluje, se za ním vypraví, stane se vPaříži hvězdou Music-hallu, ale pak pozná, že je Berval pro ni ztracen a rozbolestněna odjíždí zpět do Ameriky.
Josephina Bakerová hraje Papitu. Vlastně nehraje, poněvadž celou roli protančí. Každá scéna, ať radosti či bolesti, byla hnána až do pohybových křečí a extází.Nejkrásnější bylo, když v podivuhodném anachronistickém šatě odjíždí do Paříže a běhá po lodi. Ing. Bervala hrál Pierre Batcheff, hezoučký mladík, bez velkých hereckých schopností (zdál se být loutkou v rukou Bakerové). Ani ostatní herci, až na představitele Alvareza, nevynikali hereckými hodnotami. Režie ležela v rukou Henri Etievanta a Maria Nalpase a nutno jim přiznat velkou zásluhu ve vybírání exteriérů, v nichž dominovaly krásné architektury moderních francouzských stavitelů Duvergerova kamera, za kterou stáli ještě dva spolupracovníci, měla veškeré kladné hodnoty evropské práce.
Většina filmu byla kopírovaná do hnědého zabarvení, bylo tam jen málo černé či modré, což přispělo ke kráse tohoto filmového díla. < Zobrazit méně
Autor: Asmodej, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Bez komentáře :-).
Přidat komentář jako první.