Obsah filmu Zítřek nemá šanci
Zítřek nemá šanci se více než na plánování a provedení bankovní loupeže soustředí na dynamiku vztahů ústřední trojice zločinců: morálně zkorumpovaného bývalého policisty (Ed Begley), rasistického recidivisty (Robert Ryan) a zadluženého hudebníka černé pleti (Harry Belafonte). Pokud chtějí ve svém troufalém činu uspět, musejí táhnout za jeden provaz, což se ale vzhledem k jejich vzájemné animozitě nezdá pravděpodobné. Abraham Polonsky byl toho času na černé listině, a tak byl jím dokončený scénář připsán afroamerickému spisovateli Johnu C. Killensovi. Snímek skvěle vystihuje paranoidní atmosféru období studené války a současně tvoří...
Zítřek nemá šanci se více než na plánování a provedení bankovní loupeže soustředí na dynamiku vztahů ústřední trojice zločinců: morálně zkorumpovaného bývalého policisty (Ed Begley), rasistického recidivisty (Robert Ryan) a zadluženého hudebníka černé pleti (Harry Belafonte). Pokud chtějí ve svém troufalém činu uspět, musejí táhnout za jeden provaz, což se ale vzhledem k jejich vzájemné animozitě nezdá pravděpodobné. Abraham Polonsky byl toho času na černé listině, a tak byl jím dokončený scénář připsán afroamerickému spisovateli Johnu C. Killensovi. Snímek skvěle vystihuje paranoidní atmosféru období studené války a současně tvoří překlenovací můstek mezi klasickým filmem noir a neo-noirem. Jeho sebeuvědomělá stylizace a elegický tón svědčí o tom, že režisér Robert Wise jej záměrně koncipoval jako tečku za jednou érou.
Písně (text, hudba):
All Men Are Evil - (Milton Okun, Harry Belafonte)
My Baby's Not Around - (Milton Okun, Harry Belafonte) < Zobrazit méně
zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Bez komentáře :-).
Přidat komentář jako první.