FDb.cz - filmová databáze

Dnes je 11.12.2016 a svátek má Dana. Tip: Nej půjčka >>

Rozšířené vyhledáváníPostrádáte zde něco?

Planeta pokladů

Treasure Planet

Žánr:
2002
Premiéra v ČR:
28.11.2002
„„Každý by si měl najít své místo ve vesmíru.“ Film, natočený podle knihy Roberta Louise Stevensona Ostrov pokladů.“
Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Film Treasure Planet byl natočen podle námětu knihy Ostrov pokladů spisovatele Roberta Louise Stevensona. Patnáctiletý Jim Hawkins cestuje paralelním vesmírem v kosmické galeoně. Spřátelí se s charismatickým kyborgem (napůl člověk a napůl stroj) kuchařem Johnem Silverem, který ho naučí spoustu věcí. Spolu s mimozemskou posádkou Jim bojuje proti supernovám, černým dírám a kosmickým bouřím. Ale největší nebezpečí ho čeká, když zjistí, že jeho přítel Silver je ve skutečnosti intrikánský pirát, který plánuje vzpouru. Jim se vzbouřencům postaví a objeví poklad větší, než si uměl kdy představit.

Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Animovaý film byl natočen podle námětu knihy "Ostrov pokladů" spisovatele Roberta Louise Stevensona. Patnáctiletý Jim Hawkins cestuje paralelním vesmírem v kosmické galeoně. Spřátelí se s charismatickým kyborgem (napůl člověk a napůl stroj) kuchařem Johnem Silverem, který ho naučí spoustu věcí. Spolu s mimozemskou posádkou. Jim bojuje proti supernovám, černým dírám a kosmickým bouřím. Ale větší nebezpečí ho čeká, když zjistí, že jeho přítel Silver je ve skutečnosti intrikánský pirát, který plánuje vzpouru . Jim se vzbouřencům postaví a objeví poklad větší, než si uměl představit…

Autor/Zdroj: /mraveniště

Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Kreslený film Planeta pokladů je další verzí oblíbené filmařské předlohy, dobrodružného románu Roberta Louise Stevensona Ostrov pokladů. Vznikl pod vedením osvědčeného tvůrčího tandemu Studia Walta Disneye. John Musker a Ron Clements spolu jako scenáristé a režiséři od roku 1986 realizovali šest celovečerních snímků, mj. Malá mořská víla (1989, FP 7/98), Aladin (11/93) a Hercules (FP 10/97). Také tentokrát jde o volnou adaptaci klasické předlohy, jejíž historické reálie však autoři přesunuli do budoucnosti. Plachetnice nahradily vesmírné koráby, ostrov pokladů se stal planetou a pirát, kyborg Silver, nemá na rameni výřečného papouška, nýbrž roztomilou a proměnlivou hroudu slizu jménem Morfi. Piráty se stali stejně podlí mutanti a stará mapa se změnila v kouli, skrývající holografický plán vesmírného prostoru. - Bez větších změn zůstala hlavní postava Jima Hawkinse, jemuž byla ponechána nejen charakterní úloha ale také lidská podoba. – Výtvarné řešení snímku vychází z disneyovských tradic. Jednotlivé postavičky jsou nápadité, ale na rozdíl od předchozích snímků nesáhli tvůrci k výraznému grafickému řešení celku. Přiklonili se k historizujícímu eklekticismu. V jeho rámci se soustředili spíš na detailní rozpracování podoby i chování postav a především na fungování mechanismů a meziplanetárního prostředí. Celek tak působí méně výrazným dojmem i navzdory posunu do oblasti science fiction. – Výrazným etickým motivem snímku je obtížné dospívání hlavního hrdiny ve světě, kde je láska komplikována konvencemi a kde přátelství se snoubí se ziskuchtivostí.
-rapl- Filmový přehled 2002/11

8   - mancika.n
7   - biscutstar
8   - foxx
5   - Jarda1744

ČT1 - Bydlení je hra (2004) [TV cykl...

ČT2 - V zámku a podzámčí

NOVA - Žralokonádo (2013) [TV film]

Prima - Posedlá zlem (2010) [TV film]

Fotografií: 517576

Vrchní, prchni! (1980)

Vrchní, prchni!
Dalibor Vrána, kterého si   hosté pletou s vrchním,   přijde s nápadem, jak   vydělat peníze, jezdí po   restauracích a hosty   kasíruje. Doma více >

Autor: jarda53 | Hodnocení: 9 / 10

Jak se zbavit Helenky (1967)

Jak se zbavit Helenky
Jde o komorní příběh, kdy   redaktorka vysílání pro   ženy Viki, které ujel vlak,   si vymyslí legraci z   hlasatele Petříčka a   namluví mu, více >

Autor: jarda53 | Hodnocení: 7 / 10

Stážisti (2013)

Stážisti
Jedná dvouhodinová reklama   na Google, kde se opět   setkali Owen Wilson a Vince   Vaughn. Charaktery svých   postav vzali opět bravurně a   více >

Autor: martin.stusak.9 | Hodnocení: 8 / 10

Zhasni a zemřeš (2016)

Zhasni a zemřeš
Byť je to z názvu patrné,   tvůrci nám již na samém   počátku dějství ukáží o   co tu jde. Duchařský   hororový thriller se nese v   tvorbě více >

Autor: martin.stusak.9 | Hodnocení: 8 / 10

Harry Potter a Relikvie smrti – ...

Harry Potter a Relikvie smrti – část 2
Temný závěr celého   příběhu. Překrucování   faktů, hrdelní   soudy...kontrola svobody   projevu...to vše připomíná   Evropskou unii dnešních více >

Autor: rimmerova-motorka | Hodnocení: 10 / 10

iPhone

App Store hodnocení:
Android

Google Play hodnocení:
Windows Phone

WP store hodnocení:
BlackBerry

BB world hodnocení:

Copyright © 2003-2016, Filmová databáze s.r.o. (FDb.cz). Všechna práva vyhrazena. Návštěvnost měří NetMonitor.
Šíření nebo publikování jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu provozovatele je zakázáno.

Load: 0.054/0.037