Obsah filmu Nine
Sebestředný a poněkud arogantně vystupující režisér Guido Contini se pokouší v prostředí krásných Benátek dokončit svůj nový film. Čerstvému čtyřicátníkovi jeho natáčení kazí jak nastupující krize středního věku, tak nedostatek potřebné tvůrčí inspirace. Nemá hotový scénář a vlastně neví o čem přesně psát, i když celý štáb přesvědčuje o pravém opaku. Bohužel při tom všem podléhá vlivu mnoha žen, které ho dvacet čtyři hodin denně obklopují. A každá má svoji vlastní vizi, přání a touhy, ať je to matka, manželka, milenka, celoživotní múza, kostýmní výtvarnice či módní redaktorka…
Režisér úspěšného oscarového muzikálu Chicago...
Sebestředný a poněkud arogantně vystupující režisér Guido Contini se pokouší v prostředí krásných Benátek dokončit svůj nový film. Čerstvému čtyřicátníkovi jeho natáčení kazí jak nastupující krize středního věku, tak nedostatek potřebné tvůrčí inspirace. Nemá hotový scénář a vlastně neví o čem přesně psát, i když celý štáb přesvědčuje o pravém opaku. Bohužel při tom všem podléhá vlivu mnoha žen, které ho dvacet čtyři hodin denně obklopují. A každá má svoji vlastní vizi, přání a touhy, ať je to matka, manželka, milenka, celoživotní múza, kostýmní výtvarnice či módní redaktorka…
Režisér úspěšného oscarového muzikálu Chicago Rob Marshall tu představuje svůj druhý filmový muzikál. Hudbu k němu napsal Andrea Guerra. Snímek nezapře režisérův hold italskému filmu (především Federicu Fellinimu), k němuž přispívá herecké obsazení (nepřehlédnutelná je tu právě Sophia Loren) a řada současných holywodských hvězd.
Zdroj: ČT < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (4)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 8 / 10
Přidáno: 11.7.2012
Pokud se nemýlím, jedná se o variaci na tvůrčí i osobní krizi Felliniho 8 1/2, který mě kdysi zanechal samotnou se svými rozpaky... Zhudebněné hledání cesty ven zaujalo mnohem více, než jsem si zprvu dokázala přiznat - méně absurdní, správně dramatické, hodně atmosférické, propletené černobílými vzpomínkami, ozvláštněné kompilací útržků Felliniho filmů a místy italštější než Itálie. Bezesporu největší oživení má na svědomí hudba a divadelní aranžmá, hned v závěsu se však plouží nahrbený, rozervaný a zoufalý Daniel Day-Lewis, obklopený nádherou hollywoodských žen (které v každém výstupu dokazují, že jsou skutečnými herečkami) v úžasných scénách, jimž vévodí Be Italian, My Husband Makes Movies a Cinema Italiano. Nějak se nebojím ten film nazvat zážitkem...
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 31.10.2010
Muzikály mám opravdu ráda a na tenhle jsem tedy šla do kina. Docela komicky se nás v kině na film Nine sešlo devět. Musím se přiznat, že příběh je třeba zajímavější ve filmu Chicago, ale tady excelovalo obsazení. Navíc byl velice zajímavý vztah Guida k jeho ženě a k milence. Myslím si, že to tam opravdu také mluvilo za hodně. Nejvíc nadšená jsem asi byla z výstupu Fergie, která mě svojí písničkou Be Italien dostala do kolen. Tahle hudba mi k ní prostě sedí i více než hip-hop, protože to dokázala opravdu skvěle vyzpívat. Dále bylo hezké prostředí filmu. Itálii miluju a když jsem byla ,asi měsíc před uvedením filmu, v Římě, tak tedy na toto představení visely plakáty naprosto všude. Tam se film chytl opravdu hodně. Tady u nás je to podle mě o dost slabší. Byla jsem na filmu s dvěma kamarádkama. Jedna byla naštvaná, že na to vůbec šla a druhá byla ale nadšená z příběhu. A já jsem byla spokojená. Asi se víc tedy těším ze soundtracku, který mám doma, než z úplného filmu, ale stejně si myslím, že tento muzikál byl zfilmován dobře a jsem ráda, že si mezi velikány jako Chicago a Moulin Rouge můžu přihodit i tento snímek.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 16.2.2010
Trochu nijaká atmosféra, některé písně slabší, ale herecké výkony na úrovni. Celkově jsem čekal víc od režiséra Chicago. Skvělé číslo Penelope Cruz (od 21 min.) :)