
Film
Mé jméno je Nikdo
Další název: My Name Is Nobody / Il mio nome é Nessuno
Žánr: komedie, western, evropská tvorba
Země/rok: Francie, Itálie, NSR/1973
Délka : 116 minut
Hodnocení
Pozor, některá hodnocení mohou obsahovat spoilery a dle pravidel komunity jsou označena "!!".

SvoKar
(227645 )uživatel hodnotil: 2/10
Tak tady občas nevím, jestli film sám sebe bere tak moc vážně, nebo naopak vlastní žánr paroduje. Konec je taky divnej. A jako prakticky vše s Hillem nebo Spencerem nebo oběma je to "jetý".

Pitryx
(150729 )uživatel hodnotil: 2/10
No, pro mne nejrozporuplnější western co jsem zatím viděl. Mám rád humor páně Terencův, ale zde se prostě nehodil. Do toho charisma Henry Fondy a vzniklo tím jako co?? Pokud komedie, tak je k nezasmání a je trapná, pokud vážně míněný western, tak tam Terencovy ksichtíky a rádoby „legrační“ rvačky prostě nezapadaly. A občas se mi zdály některé scény opravdu zbytečně zdlouhavé, nudil jsem se. Takže pro mne by to byl odpad, ale zase musím ohodnotit Morriconeho hudbu, i když sice jen v některých pasážích, a celkem slušnou výpravu. To vše dá dohromady těch dvacet procent a víc ani ň. A ještě nadávka na Nova Cinema, dokdy budou ty hovada stříhat závěrečné titulky??2013082711001bt

beneva
(20158 )uživatel hodnotil: 7/10
Pořád váhám nad hodnocením. Mám film hodnotit komplexně, jako velmi zdařilé dílo Sergio Leone, ve kterém umně spojil parodii svých filmů s vážným podtextem? A nebo mám projevit vnitřní rozporuplný pocit, který ve mně film zanechal? Ono se mi to vlastně nelíbilo. Hezký zadek Terence Hilla nedokáže vykompenzovat jeho protivné ukřeněné sebevědomí a vtípky z komedií s parťákem Spencerem tady působí nějak křečovitě. Fakt nevím. Možná tam nepatří Henry Fonda. Je to jako Vetřelec versus Predátor. No nic, možná to časem celé pochopím.

Hugin
(20051 )uživatel hodnotil: 3/10
Předpoklady pro dobrý film tu byly, Leone. Morricone, Fonda, ne vše se však podaří. Škoda, že film nebyl natočen ve vážném duchu, jako některé předešlé spaghetti-westerny. Dle upoutávky údajně životní role Terence Hilla, jeho „fackovací“ scény působí stejně trapně jako ve filmech dua Hill-Spencer. Některé hudební motivy jsou známé již z předešlé Morriconeho tvorby, jako by vykrádal sám sebe, ale možná to byl záměr, jako odkaz. Pokud byl tento film míněn jako seriózní western, nebo komedie či měl být pokusem o parodii, mé dojmy z něho jsou poněkud rozpačité.