Popis / Obsah / Info k filmu TichoPrvní film z osmidílného cyklu Vyvolení, v němž scenárista Krzysztof Piesiewiscz pojednává o problematice lidské identity. Hrdiny jsou třicátníci. Ona je průbojná manažerka kosmetické firmy, vyžívá se v práci a po ní v rytmech techna. On je strojvůdce nákladních vlaků, nenápadný člověk z šedého davu. Jako děcko nechtěně způsobil autohavárii, při níž zahynuli její rodiče. Trýzněný výčitkami svědomí po ní pátrá, poté ji sleduje a nakonec osloví. Přichází se sdělením, že její dcerku, kterou odložila ke své babičce, ohrožuje dědičná choroba. Probudí tak v emancipované ženě, která poznala jen internáty a studentské koleje, zájem o vlastní původ a rodinnou sounáležitost. Zpočátku míjející se dialog sociálně a povahově nesourodé dvojice přeroste do oboustranné potřeby ověřování si hodnot, jakými jsou soucit, tolerance, vzájemnost, založené na prozaickém gestu spoluúčasti.
Autor/Zdroj: /reklamní materiály distributora
Jaro 1978. Szymon, malý chlapec, způsobí během hry
s kamarády nechtěně dopravní nehodu, ve které zahynou rodiče
Magdy. Holčička sama vyvázne bez úhony. Léto 2000.
Nešťastná událost, která se stala před lety, se trvale podepsala
na Szymonově psychice. Naplňuje ho pocit viny a po léta se
zajímá o dívku, jejíž rodiče kvůli němu zemřeli. Magda
o nehodě nic neví, vlastně si nepamatuje nic z dětství. Její život
je hlavně práce ve velké kosmetické firmě a víkendové techno
party. Během jedné z nich poznává Szymona. Zpočátku je
zaskočena tím, kolik toho o ní ví, ale pak ji nový ctitel začíná
fascinovat a vydává se na cestu do minulosti…
Autor/Zdroj: /Febiofest
První film z osmidílného cyklu Vyvolení, v němž scenárista Krzysztof Piesiewicz (známý jako autor scénářů k mnoha filmům Kryzstofa Kieszlowského) pojednává o problematice lidské identity. Hrdiny jsou třicátníci. Ona je průbojná manažerka kosmetické firmy, vyžívá se v práci a po ní v rytmech techna. On je strojvůdce nákladních vlaků, nenápadný člověk z šedého davu. Jako dítě nechtěně způsobil autohavárii, při níž zahynuli její rodiče. Trýzněný výčitkami svědomí po ní pátrá, poté ji sleduje a nakonec osloví. Přichází se sdělením, že její dcerku, kterou odložila ke své babičce, ohrožuje dědičná choroba. Probudí tak v emancipované ženě, která poznala jen internáty a studentské koleje, zájem o vlastní původ a rodinnou sounáležitost. Zpočátku míjející se dialog sociálně a povahově nesourodé dvojice přeroste do oboustranné potřeby ověřování si hodnot, jakými jsou soucit, tolerance a vzájemnost, založené na prozaickém gestu spoluúčasti.
Autor/Zdroj: /Kino AERO
Nový publicista: Nelíbí se vám tento obsah? Chcete napsat lepší? Tak neváhejte a klidně
napište