Popis / Obsah / Info k filmu Soukromé neřestiNejoblíbenější rozhlasová show, nejsledovanější televizní show, nejprodávanější autobiografická kniha - to vše made in Howard Stern, nejoriginálnější, nejoblíbenější a nejotevřenější moderátor Ameriky. Námět samotný, oblíbenost filmu v zemi svého vzniku i jméno producenta (Ivan Reitman - Dvojčata, Junior) slibují výbornou zábavu pro každého, kdo nehledí na nějaké to slovíčko.
Popis / Obsah / Info k filmu Soukromé neřestiPeprná komedie o jednom z nejslavnějších mužů Ameriky.
Howard Stern je fenomén. Jeho rozhlasovou show poslouchá 18 miliónů posluchačů. Jeho televizní show sleduje 40 miliónů diváků. Vydal několik alb a knih. Už dávno označuje sám sebe za "krále všech médií". Ale teprve teď používá tento přídomek oprávněně - byl o něm totiž natočen celovečení film Soukromé neřesti.
Stern je v současné době nejposlouchanějším rozhlasovým spíkrem v USA (a tudíž i na světě). Proč? Protože si v éteru dovolí to, co nikdo jiný. Vypráví rasistické vtipy, předvádí rozhlasovou soulož, živě vysílá hádku se svým nadřízeným (familierně přezdívaným "prasečí zvratek") a žertuje o potratu, který měla jeho manželka. To vše s použitím všech sprostých slov, která jste kdy slyšeli, a několika, která jste nikdy neslyšeli. Někteří ho pokládají za Boha (a nenechají si ujít žádnou jeho relaci, aby o nic nepřišli), jiní za Antikrista (a nenechají si ujít žádnou jeho relaci, aby věděli, na co si mají zase stěžovat). Chladným nenechává nikoho.
Nerad bych zabředl do úvah, zda je morální a správné to, co Stern provádí, a proto rychle přejdu ke konstatování, že film Soukromé neřesti těžko mohl být natočen lépe. Scénář vznikl na motivy stejnojmenné Sternovy knihy, a i když vám to bude po zhlédnutí filmu připadat neuvěřitelné, je značně umírněnější, než byla literární předloha. Příběh Sternova života je zpracován poměrně klasickou autobiografickou formou. Stern (samozřejmě hraje sám sebe, stejně jako většina ostatních) vám předkládá (podle něj) nejzásadnější okamžiky svého života - dětství, první soulož, první rozhlasová stanice, druhá rozhlasová stanice, třetí rozhlasová stanice... A nakonec obrovský koncert v New Yorku, kterým oslavil sám sebe.
Režisérka Betty Thomasová (Bradyovi) odvedla nejlepší výkon své krátké kariéry a povedlo se jí natočit tuto značně rizikovou látku tak, aby Sterna neoslavovala ani ho nekritizovala, aby diváka pobavila a přitom nepředváděla parodii, a především tak, aby nepřekročila hranice vkusu (aspoň mého), kterou úspěšně překročily filmy Burani v Beverly Hills nebo Periskop nahoru a dolů!, ve kterých se nadává mnohem méně. Za klad snímku považuji i to, že Stern od začátku přiznává, že mu jde jen o slávu a peníze, a je mu srdečně jedno, zda svými potyčkami s vyššími místy vybojuje všem Američanům právo na svobodu projevu...
Ať Sterna nenávidíte nebo zbožňujete, na Soukromé neřesti si zajděte - utvrdí vás ve vašem přesvědčení. Pokud jste o "božském Howardovi" nikdy neslyšeli, jděte se aspoň do kina podívat, jak se dá natočit příjemně odlehčený film podle neskutečně kontroverzního námětu.
Autor/Zdroj: Fuka František/Cinema
Popis / Obsah / Info k filmu Soukromé neřestiNa první pohled připomíná snímek Betty Thomasové Soukromé neřesti ame-rické buranské komedie či hrubozrnné komické kreace Jima Carreyho. Ve skutečnosti však jen přenáší na filmové plátno to, co jeho protagonista ze jména rozhlasový bavič Howard Stern, označovaným za "krále všech médií" dosud předváděl v rádiu či v televizi.
Film je ostatně adaptací Sternovy stejnojmenné autobiografie z roku 1993, která se samozřejmě stala bestsellerem. V pseudodokumentární formě líčí hlavní hrdina své trable v dětství a v dospíváni svůj vztah k milované manželce Alison i svéráznou cestu ke slávě Vyprávění je provázeno jeho vlastním komentářem i fiktivními výpověďmi l lidí z jeho blízkého okolí V několika kapitolách, uvozených natáčením originálních "inzerátů", prochází Stern z lokálních rozhlasových stanic až do newyorské centrály stanice NBC. Po nejistých začátcích se utvrzuje v pozici "magora", tedy diskžokeje a baviče, který chce zaujmout posluchače za každou cenu. Tedy i za cenu ztráty vlastního soukromí, s využitím obscénností vulgarit, urážek, nevybíravého napadání a překračování všech tabu. Hrdina to ovšem označuje jako upřímnost. Záleží na vkusu diváka, jak jej přijme.
Bez ohledu na morálku či dobrý vkus zůstává skutečností, že Howard Stern je fenoménem masové kultury. právě tento fakt přiměl úspěšného hitmakera producenta lvana Reitmana k realizaci snímku. Režisérka Thomasová se pokleslé americké pop-kultuře ostatně věnovala už ve svém předcházejícím titulu Bradyovi.
Vedle Howarda Sterna hrají sami sebe i další členové jeho týmu, z nichž vyniká zejména suverénní a sympatická Robin Quiversová.
ZDROJ: Filmový přehled
Nový publicista: Nelíbí se vám tento obsah? Chcete napsat lepší? Tak neváhejte a klidně
napište