Obsah filmu Posedlá láskou
Mark Richards právě dokončil studium na střední škole a chystá se na prestižní univerzitu, kde získal stipendium. Jeho matka Tanya je na něj náležitě pyšná zejména proto, že více jak deset let žijí po smrti Markova otce sami. Tanya se o Marka extrémně bojí a hlídá každý jeho krok, aby ho ušetřila nástrah života. Do rodiny dochází přítel jejího manžela Randy, který by s Tanyou rád chodil, ale Tanya ho bere jen jako rodinného přítele a poradce. Na jeho rady, aby Markovi dala více svobody, však nedbá. Mark se jednoho dne seznámí s Carissou Kensingtonovou. Carissa je krásná žena, ale je zhruba dvakrát tak stará jako on a je bohatá vdova....
Mark Richards právě dokončil studium na střední škole a chystá se na prestižní univerzitu, kde získal stipendium. Jeho matka Tanya je na něj náležitě pyšná zejména proto, že více jak deset let žijí po smrti Markova otce sami. Tanya se o Marka extrémně bojí a hlídá každý jeho krok, aby ho ušetřila nástrah života. Do rodiny dochází přítel jejího manžela Randy, který by s Tanyou rád chodil, ale Tanya ho bere jen jako rodinného přítele a poradce. Na jeho rady, aby Markovi dala více svobody, však nedbá. Mark se jednoho dne seznámí s Carissou Kensingtonovou. Carissa je krásná žena, ale je zhruba dvakrát tak stará jako on a je bohatá vdova. Carissa je skvělou manipulátorkou a protože má na Marka zálusk jako na muže, velmi rychle dosáhne svého. Když se Tanya dozví, s kým její syn spí, je z toho v šoku a ani jedna z žen se netají svou nechutí k té druhé. Carissa si je jistá, že dokáže Marka ovládat, ale Mark to bere jen jako prázdninové dobrodružství než odjede studovat. Tanya se snaží vymanit Marka z Carissina vlivu a dohodne mu schůzku se spolužačkou Melanie. Mark si s ní dobře rozumí, ale neví, že je z dálky sleduje žárlivá Carissa. Když později Melanie nastoupí do auta, Carissa již na ni čeká a vyhrožuje jí, aby nechala Marka na pokoji, protože patří jen jí. Neváhá jí říznout nožem, aby svým slovům dodala váhu. Melanie je v šoku a následující dny nebere Markovi telefon což Mark vůbec nechápe protože si společný večer pěkně užili.
Carissa pozvala Marka k sobě domů, aby ho představila svému známému, který je Markem nadšený a nabízí mu, aby ho kontaktoval, až bude potřebovat práci. Tím je to pro Marka skončené, ale ne pro Carissu. Protože jí manipulace nevychází, omráčí Marka lahví vína a odtáhne ho do sauny, kde ho spoutá a nechá ho tam bez vody. Vyláká k sobě i Tanyu tak, že jí z Markova telefonu pošle zprávu, aby ho vyzvedla. Tanya, která na Marka zoufale čeká už dlouho, neváhá a okamžitě pro něj jede. Carissa jí také zajme a přivede k Markovi do sauny. Mark už je skoro v bezvědomí. Carissa dá Tanye pistoli s jedním nábojem a dává jí na výběr. Buď Tanya zabije Marka nebo sebe. Nevrátí se, dokud neuslyší výstřel. Tanya horečně přemýšlí jak se ze situace dostat. Vystřelí a přestírá, že se zabila. Když přijde Carissa, dojde mezi oběma ženami ke rvačce na život a na smrt. Tanya bojuje i za život svého syna a zdá se, že vyhrála. Vytáhne Marka ven, když vtom se objevuje Carissa, která to nehodlá vzdát. Naštěstí se tu objeví Randy, který už měl o Tanyu a Marka obavy a tak se je vydal hledat. Doslova v poslední vteřině před Carissiným útokem ji probodne trojzubcem, který si s sebou vzal jako zbraň a zachrání tak život Carisse i Markovi. Za pár dní je Mark zase v pořádku a společně s Melisou odjíždějí studovat. Tanya a Randy jsou také konečně spolu.
FTV Prima < Zobrazit méně
zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 21.1.2018
Dina Meyer je pořád kočka i pomalu s padesátkou na krku a to je asi jediné plus tohoto filmu. Dobře ztvárněná žárlivá matka stihačka svého osmnáctiletého syna Tanya. Zbytečné starosti, v tomto věku se chodilo na vojnu, někde do války, já žil na koleji v Praze. Takových nesmyslů je ve filmu více, platonický vztah matky k akvaristovi, nadržená Melanie, Markův neskutečně debilní přítel Walter. S thrillerem nemá film moc společného, snad závěrečné vyúčtování, ale to je pro napětí a pozornost diváka málo.