Obsah filmu Odpolední osidla
Americká režisérka Maya Derenová je považována za předchůdkyni takzvaného no-budget-filmu. Nekomerční a avangartní styl jejích filmů je i důvodem, proč své filmy sama produkuje a prodává. Tento film vytvořila v Kalifornii, je to příběh slučující realitu a imaginární vize.
Krátký, třináctiminutový film, uvádí na scénu ženu, která přichází do právě opuštěného domu a pozoruje zde nejrůznější předměty. Deska na ploše gramofonu stále běží, telefonní sluchátko je vyvěšené. Žena čeká na majitele bytu a upadne do hlubokého spánku. Když do domu vstoupí záhadný muž, začíná se opakovat to samé dějové pásmo v několika různých variacích, přičemž...
Americká režisérka Maya Derenová je považována za předchůdkyni takzvaného no-budget-filmu. Nekomerční a avangartní styl jejích filmů je i důvodem, proč své filmy sama produkuje a prodává. Tento film vytvořila v Kalifornii, je to příběh slučující realitu a imaginární vize.
Krátký, třináctiminutový film, uvádí na scénu ženu, která přichází do právě opuštěného domu a pozoruje zde nejrůznější předměty. Deska na ploše gramofonu stále běží, telefonní sluchátko je vyvěšené. Žena čeká na majitele bytu a upadne do hlubokého spánku. Když do domu vstoupí záhadný muž, začíná se opakovat to samé dějové pásmo v několika různých variacích, přičemž předmět a ženiny sny nabízejí hrůzné fantasktní dimenze a stále více se vzdalují realitě. Objevuje se např. žena, která je celá oblečená v černém a má místo obličeje zrcadlo. Konec filmu končí tragédií, kdy žena spáchá skutečnou sebevraždu. < Zobrazit méně
Autor: curil, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Bez komentáře :-).
Přidat komentář jako první.