Obsah filmu Afrika - V texaském stylu
V tomto akčním snímku produkční společnosti Ivan Tors Films (jenž později posloužil jako základ televizního seriálu Kovboj v Africe) se objevuje John Mills jako velitel perutě Howard Hayes, který vyměnil letadla za farmaření v Keni. Hayes přijde na řešení, jak pomoci hladovějícím masajským vesničanům, má totiž plán, jak domestikovat divokou africkou zvěř. Aby jej však mohl uskutečnit, přivede do Afriky dva opravdové americké kovboje – Jima Sinclaira (Hugh O’Brien) a jeho věrného parťáka Johna Henryho (Tom Nardini). Zatímco se kovbojové snaží divoká zvířata nahnat do ohrady, zamiluje se Hayes do krásné zdravotní sestry Fay (Adrinne Corri) a...
V tomto akčním snímku produkční společnosti Ivan Tors Films (jenž později posloužil jako základ televizního seriálu Kovboj v Africe) se objevuje John Mills jako velitel perutě Howard Hayes, který vyměnil letadla za farmaření v Keni. Hayes přijde na řešení, jak pomoci hladovějícím masajským vesničanům, má totiž plán, jak domestikovat divokou africkou zvěř. Aby jej však mohl uskutečnit, přivede do Afriky dva opravdové americké kovboje – Jima Sinclaira (Hugh O’Brien) a jeho věrného parťáka Johna Henryho (Tom Nardini). Zatímco se kovbojové snaží divoká zvířata nahnat do ohrady, zamiluje se Hayes do krásné zdravotní sestry Fay (Adrinne Corri) a spřátelí se s mladým Afričanem (Charles Malinda). Africká idyla ale je brzy narušena, neboť rančer Karl Bekker (Nigel Green) se – ve strachu, že Hayesova divoká zvířata přinesou nemoci a nakazí jeho prvotřídní dobytek – neostýchá použít jakýchkoli prostředků, jen aby zabránil Hayesovu plánu poskytnout hladovějícím vesničanům potravu. Dojde k nevyhnutelnému střetu a Jim Sinclair vyrazí do akce na pomoc Hayesovi.
Zdroj: TV Barrandov < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (2)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 6.6.2010
Snímek ve stylu Volání divočiny. Ranč v Africe s divokou zvěří. Při filmu použité časté naivní dvojexpozice, projekce na zadní plátno, záběry zvířat viditelně použité z jiných dokumentárních filmů. Film jsem dokoukal jenom z úcty k Johnu Millsovi.