3358 bodů
Přidaných videí: 0 / Přidaných odkazů: 0
Mám rád strelené filmy typu Pulp Fiction, Podfuck, Finding Nemo, Ice Age, Rat Race, Shrek, ale i Green Mile, The Shining, Reservoir Dogs, Kill Bill, Gothika, Matrix či Lord of the Ring a iné. Nemusia byť žánrovo vymedzené, ale musia byť kvalitne natočené a musia mať určitú myšlienku na zamyslenie (Remember the Titans) alebo sa pri nich aspoň dobre zabavím. Mám rád hercov Roberta De Nira, Jacka Nicholsona, Cuba Godding Jr., Benicia Del Toro, Quentina Tarantina...
Mobil: +42
ČT1 - Události v regionech (2007) [T...
12 minut již uběhlo
17 minut zbývá do konce
ČT2 - Dva v jednom
12 minut již uběhlo
17 minut zbývá do konce
NOVA - nevysílá se
Prima - nevysílá se
Ja nepráskam
Je to úplne iný seriál, aké poznáme a jeden z najzvláštnejších. Ťažko ho uchopiť, lebo je to aj sociálna kritika, aj komédia, aj více >Autor: volam.sa.pistik | Hodnocení: 8 / 10
Za mě lepší net ten první
Já mám prostě tohohle Spider-mana raději než toho původního od Raimiho. To jméno píšu skoro určitě špatně, tak se omlouvám, nechce se více >Autor: majkronyk | Hodnocení: 8 / 10
Autor: FLA | Hodnocení: 8 / 10
Autor: klasifikátor | Hodnocení: 8 / 10
Autor: veverka-zrzka | Hodnocení: 7 / 10