Recenze: Bláznivá noc

Vydáno dne 16.05.2017 (510 přečtení)
Jak vidno, Jason Biggs se nikdy zcela nevymanil z „prcičkovské“ škatulky. A to minulý týden oslavil devětatřicáté narozeniny.

V případě Bláznivé noci ztvárňuje Guy Cartera – muže, jakých po světě běhají určitě statisíce. Vystudoval architekturu, jenže se mu nedaří sehnat práci ve svém, natož v jakémkoli jiném oboru. Je to problém i z toho důvodu, že se svou manželkou Anne čekají holčičku. Vtom se naskytne příležitost dělat cosi jako kurýra. Prostě bude rozvážet. Nejde však o objednané věci, nýbrž o holky. Respektive děvky, abych byl úplně přesný. Nejprve pojede s jednou za pravidelným zámožným klientem, poté přisednou další dvě a hurá na loučení se svobodou.

Možná škoda, že těch akcí i holek nebude víc. Ovšem taky zamrzí, že když už má jít především o (takříkajíc) nahotu na prodej, s výjimkou asi dvou krátkých záběrů se žádné nedočkáme. Nicméně takové už zkrátka současné americké komedie bývají, třebaže se v nich objevují postavy, od kterých se očekává, že nebudou mít žádné oblečení. Ačkoliv je pravda, že na té akci se dějí věci, kde kdybychom měli vidět naprosto všechno, jednalo by se asi už o regulérní porno, tudíž by film dostal tu nejtvrdší možnou přístupnost.

DVD je už tak k mání pro ty, kterým bylo patnáct. Ovšem to je spíše z důvodu toho, že se v něm mluví sprostě a (naštěstí ne často) se trousí vulgární hlášky, což asi zase mělo být vtipné. Jediná, která se docela povedla, je tato: „Never forget to ask about money,“ neboli „Nikdy se nezapomeň zeptat na peníze.“ Kupodivu se ale vlastně neomrzely ani o bouchačce a karate. Naopak stupidní jsou ty o „repomenech“, které uvidíme v závěrečném dovětku. A co se scén týče, není tu ani jedna, která by byla natolik dobrá, aby uvízla na delší dobu v paměti.

Do značné míry za to mohou i herecké výkony. Jason Biggs se určitě snaží, ale bohužel mu to není nic platné. Ani v těch momentech, kdy řeší rodinu s Jenny Mollen. Docela by mě zajímalo, kolik diváků a divaček to z kontextu vytržené (a rádoby dojemné) finále upřímně dojme (nejen co se týče postýlky, ale i vysněného domku). Na Janet Montgomery, Ashley Tisdale a Briu L. Murphy (ano, je to Eddieho dcera) se určitě dobře kouká, ale bohužel se nedá napsat, že by je jednou mohla čekat hvězdná kariéra. Ono se ani nedá napsat, že by Bláznivá noc byla v pravém slova smyslu komedií.

Bláznivá noc
by měla být příběhem o začátcích Lisy Addario a Joe Syracuse (scénář & režie) v Hollywoodu. Nutno dodat, že tento jejich příběh je asi stejně poutavý a pozoruhodný jako ten, který si prožili týpci, kteří dostali na stříbrném plátně jména Mike a Dave. Tam jsme si alespoň mohli užít sluníčka a krásy Havajských ostrovů. V Bláznivé noci toho z Los Angeles spatříme zatraceně málo, neboť se většinu času pohybujeme v interiérech. Přitom tohle město je to tak úžasná lokace! Závěrečné poukázání na to, co bylo a co nebylo podle skutečné události, jest naprosto zbytečné (protože nemusí být pravdivé, nýbrž rovněž vylhané). Vezmeme-li to celkově, tak nové Prcičky tedy rozhodně nečekejte. To si raději připomeňte Školní sraz.

Hodnocení autora: 3/103/103/103/103/103/103/103/103/103/10

Recenze: Ulička slávy

Tak jako v případě prvního Hulka není úplně jisté, jestli také tento film, natočený podle knihy Billy... celý článek