Obsah filmu Znal jsem ji dobře
Adriana je krásné venkovské děvče, které utíká do Říma před chudobou z provinční Pistoie. Sní o kariéře v umělecké branži, nejlépe u filmu. Zpočátku vykonává různá zaměstnání - pracuje jako služka, kadeřnice, maskérka, pokladní na bowlingu. Seznamuje se lehce s muži, což při její kráse není žádný problém. Muži ji využívají a Adriana si to uvědomuje pouze vzdáleně ve své naivní touze prosadit se. Snaží se být vstřícná, pohodová, ale neuvědomuje si, že na muže působí jako povrchní dívka. Adriana si své problémy nechává pro sebe a doma se trápí depresemi. Její kariéra se skládá z vystoupení v reklamě a kostýmních rolí na divadle. Když dívka...
Adriana je krásné venkovské děvče, které utíká do Říma před chudobou z provinční Pistoie. Sní o kariéře v umělecké branži, nejlépe u filmu. Zpočátku vykonává různá zaměstnání - pracuje jako služka, kadeřnice, maskérka, pokladní na bowlingu. Seznamuje se lehce s muži, což při její kráse není žádný problém. Muži ji využívají a Adriana si to uvědomuje pouze vzdáleně ve své naivní touze prosadit se. Snaží se být vstřícná, pohodová, ale neuvědomuje si, že na muže působí jako povrchní dívka. Adriana si své problémy nechává pro sebe a doma se trápí depresemi. Její kariéra se skládá z vystoupení v reklamě a kostýmních rolí na divadle. Když dívka otěhotní, neví ani, kdo je otcem dítěte, a podstoupí lékařský zákrok. Navštíví své rodiče na venkově a zjistí, že zemřela její sestra Michelle, a vrátí se do Říma. I když je stále obklopena houfem nápadníků, trápí se depresemi, což vede k tragickému závěru. < Zobrazit méně
Autor: curil, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 23.7.2018
Italské drama obsazené špičkovými herci vypráví příběh dívky, která chce uniknout jednotvárnosti venkovského života. Nechává se využívat muži ve své naivní touze prorazit v uměleckém světě, ale všichni ji považují pro její vstřícnost a pohodu za povrchní osobu. Přesto jí muži dále ponižují a i když si to Adriana uvědomuje nechce jednat jinak. Vždy si vzpomene na svou utahanou a stále těhotnou matku, jak krmí u kulatého stolu polentou hladové děti. Režisér vykreslil povrchní římskou společnost, v níž se Adriana stává loutkou v brutální a necitelné hře, která ji nakonec zahubí.