Obsah filmu Zakletá třináctka
Daniela Fischerová je autorkou mnoha divadelních her i scénářů. Televizní pohádka s názvem Zakletá třináctka je autorčinou první prací, určenou dětem.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se dvě dívky, Bára a Klára potkají na opuštěné autobusové zastávce. Klára se ztratila svému oddílu a Bára utekla z dětského domova. Dívky mají zcela odlišné povahy. Klára je nesmělá, ale dobrosrdečná, Bára je drzejší a závistivá. Když se uprostřed jarního počasí najednou z ničeho nic spustí sněhová vichřice, jedna z nich vysloví přání: kéž by tady byl alespoň nějaký hotel. A před nimi se opravdu objeví malý hotel. Bydlí v něm dvě bizarní babky, kouzelnice...
Daniela Fischerová je autorkou mnoha divadelních her i scénářů. Televizní pohádka s názvem Zakletá třináctka je autorčinou první prací, určenou dětem.
Příběh začíná ve chvíli, kdy se dvě dívky, Bára a Klára potkají na opuštěné autobusové zastávce. Klára se ztratila svému oddílu a Bára utekla z dětského domova. Dívky mají zcela odlišné povahy. Klára je nesmělá, ale dobrosrdečná, Bára je drzejší a závistivá. Když se uprostřed jarního počasí najednou z ničeho nic spustí sněhová vichřice, jedna z nich vysloví přání: kéž by tady byl alespoň nějaký hotel. A před nimi se opravdu objeví malý hotel. Bydlí v něm dvě bizarní babky, kouzelnice Klotylda a Matylda. A co s nimi dívky zažijí se dozvíte v příběhu o tom, jak málo stačí k tomu, aby se lidé nenáviděli. Jak dětinská je msta a jak důležité je odpuštění. < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 6.2.2021
Tahle současná pohádka se Ondrovi Kepkovi moc nepovedla. Jenom díky výkonům Hany Maciuchové a Gabriely Vránové to má jakžtakž fazónu. Obě tehdejší puberťačky Solaříková a Vaculíková se moc nepředvedly.
Hodnocení: 3 / 10
Přidáno: 10.9.2017
Za to může Pojišťovna štěstí, že nesnáším Patricii Solaříkovou. Pohádka ani moc ne, spíš uječená televizní inscenace s pohádkovými motivy.