Duben
ohodnotit

Trosečník

Cast Away

Další název:
Stroskotanec (SK); Cast Away - Verschollen
Rok:
2000
Délka:
143 minut
Premiéra v ČR:
11.1.2001
„Na konci světa začal nový život. Na samém konci světa se vydal na novou cestu.“
Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Chuck Noland, systémový inženýr firmy FedEx, má svůj osobní a pracovní život rozvržený doslova na hodiny a jeho věčně uspěchaná profese ho často zcela nečekaně odvádí daleko od Kelly, kterou má rád. Chuckův hektický životní styl se dramaticky změní po havárii letadla, jímž cestoval. Přežil sice, ale ocitl se na nejodlehlejším a nejopuštěnějším místě, jaké si kdy uměl představit. Zbaven "berliček" civilizace i vnitřního pocitu věčné časové tísně zjišťuje, že k tomu, aby uhájil holý život je třeba zajistit si nejprve vodu, jídlo a alespoň provizorní útočiště. Když i to překoná, pochopí, že největším nepřítelem mu bude samota. Ale jak se ji bránit a jak ji překonat, když
naděje na záchranu je zcela mizivá? - Po čtyřech dlouhých letech se Chuck vrací zpátky jako úplně jiný člověk. V jediném okamžiku ztratil úplně všechno, co měl, za čím se hnal a čeho si vážil, a přece právě onu totální ztrátu považuje nyní za veliké štěstí.

Hlavní představitel filmu Tom Hanks, herec skutečně mimořádných kvalit (připomeňme alespoň Forresta Gumpa či Zachraňte vojína Ryana) přišel s námětem Trosečníka za scenáristou Williamem Broylesem ml. v době, kdy společně pracovali na Apollu 13. "Tom byl velice zaujat myšlenkou na moderního, ambiciosního muže, který se zčista jasna ocitne v naprosté izolaci. Považoval to právem za originální nápad", řekl Broyles a dodal. "Ale dřív, než jsem se pustil do psaní, jsem si to tak trochu vyzkoušel na vlastní kůži, abych měl jasnější představu. Zjistil jsem, že v takové situace člověk samozřejmě
musí zahnat žízeň, hlad, pocit chladu..., ale k tomu, aby přežil někde úplně sám je třeba obrovská vůle."


oficiální text distributora

Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Energický Chuck Noland se řítí životem, naplánovaným do poslední minuty, aniž se dokáže zastavit a užít si chvíle volna. Jako manažer zásilkové služby FedEx je posedlý rychlostí a přesností, nemá čas na osobní život, přátele ani na přítelkyni Kelly. Přes svou posedlost časem a rychlostí nevidí, jak mu život protéká mezi prsty. I vánoční dárky si s Kelly předá v autě, protože spěchá na letiště. Slíbí jí však, že s ní stráví Silvestra. Jenže letadlo se nad oceánem dostane do bouře a po zásahu bleskem se zřítí do moře. Přežije pouze Chuck, kterého moře vyplaví s troskami letadla na pláž. V šoku posbírá zásilky, které moře vyplavilo, a vydá se hledat pomoc. Když však vyšplhá na skálu, zjistí, že se ocitl na neobydleném ostrůvku. Pokusí se odplout v záchranném člunu, příbojové vlny ho však nepustí, a tak jediným výsledkem jeho marné snahy je zničený člun a ošklivě zraněná noha. Zoufalý a bezradný se pustí do otvírání balíčků, které však obsahují pouze věci pro přežití zcela nepoužitelné. Začne si povídat s míčem, kterému říká pan Wilson, píše kalendář na stěny jeskyně a maluje neumělé portréty Kelly, která se stává tím jediným, co ho drží při životě. Na ostrově je čtvrtý rok a z obtloustlého, uspěchaného manažera se stal vyhublý a překvapivě soběstačný divoch. Ví, že se ostrov nachází poblíž některé z dopravních cest. S pomocí provizorní plachty propluje příbojem na otevřené moře. Loví ryby, pije dešťovou vodu, ale pak přijde v bouři o plachtu i jediného přítele, pana Wilsona. Otupělého a polomrtvého ho nakonec zachrání proplouvající loď. Návrat do civilizace je však nečekaně bolestný.

Zdroj: Nova


Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Systémový inžinier firmy FedEx Chuck Noland (Tom Hanks) má svoj osobný a pracovný život rozvrhnutý doslova na minúty - a jeho večne uponáhľaná profesia ho často nečakane odvádza ďaleko od milovanej Kelly Frearsovej (Helen Hunt), ktorú by si raz rád vzal za manželku. Chuckov hektický životný štýl sa dramaticky zmení, keď sa lietadlo, ktorým na Štedrý deň cestuje z USA do Ázie (ako inak, opäť raz za prácou), dostane do búrky a následne sa zrúti do Pacifického oceánu! Chuck katastrofu síce prežije, ocitne sa však na najodľahlejšom a najosamelejšom mieste, aké si kedy vedel predstaviť – na opustenom ostrove! Zbavený „barličiek“ civilizácie i vnútorného pocitu večnej časovej tiesne zisťuje, že k tomu, aby si uchránil holý život si najprv musí zaistiť vodu, jedlo a aspoň provizórne útočisko. Keď prekoná i to, pochopí, že jeho najväčším nepriateľom v tomto exotickom vyhnanstve bude... Samota. Ale ako sa jej ubrániť a ako ju prekonať, keď nádej na záchranu je viac než mizivá? Hm...

Zdroj: Markíza


Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Zaměstnanec kurýrní služby FedEx žije v ustavičném závodu s časem. To se zvrtne v okamžiku, kdy po letecké havárii uvázne na pustém ostrově. Muž, který jako jediný katastrofu přežije, se stane novodobým Robinsonem. Musí se naučit, jak existovat v primitivních podmínkách v liduprázdné divočině. Nejdřív se živí pouze mlékem z kokosů a po mnoha marných pokusech rozdělá oheň. Vynalézavý trosečník využívá předmětů z nedoručených zásilek. V jedné z nejdramatičtějších scén si vytrhne bolavý zub pomocí brusle. Jeho Pátkem, který mu pomáhá překonat samotu, je míč značky Wilson... Režisér Robert Zemeckis propojil netradiční dobrodružství s úvahou o relativitě času, pomíjivosti konzumních fetišů a proměnách hodnot v mezních situacích. Tom Hanks v hlavní roli vytvořil pozoruhodnou studii člověka, který ztratí civilizační jistoty.
Febiofest 2004


Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Chcete vidět, jak se Tom Hanks topí? Chcete vidět, jak
mu roste mohutný plnovous, hubne až na kost, šije si sukýnky z palmového listí a pomalu mu začíná hrabat? Díky Zemeckisově robinsonádě CastAway máte šanci.
Bývalý Forrest Gump tu hraje doručovatele expresních zásilek, který bez přestávky létá po celé zeměkouli a tajně si přeje z tohoto šíleného kolotoče vystoupit. Přání se mu splní, když jeho letadlo spadne do Tichého oceánu a on se na poslední chvíli zachrání na opuštěném ostrově, kde si bude dlouhé čtyři roky hrát na Robinsona Crusoe. Když je náhodou objeven a zachráněn, děj se zaměří na jeho postupný návrat do civilizace a pokusy o obnovení vztahu se snoubenkou Helen Hunt.
Takže tu máme film se dvěma rozdílnými polovinami - a dvě rozdílné poloviny mělo i samotné natáčení. Hanks nejprve natočil scény, v nichž byl vypaseným růžolícím chlapíkem, pak si vzal menší přestávku, během níž zhubl o dvacet kilo, na bradě si nechal vyrůst živý plot a na natáčení se vrátil vyčerpaný jako žumpa.
Díky neuvěřitelně populární americké televizní show Survivor, která sleduje život dobrovolných trosečníků na opuštěném ostrově, se Amíci zřejmě budou na moderního Robinsona těšit jako upír na krevní konzervu. Těšit se samozřejmě budeme i my, české suchozemské krysy, a necháme se překvapit, jak si veleúspěšný tandem Zemeckis-Hanks povede a jestli si Tom povalováním na pláži zadělal na třetího Oscara.
Total Film 2000/8/29

Dokonce i v době internetu, nadnárodních řetězců a stále se scvrkávajících vzdáleností se člověk může dostat do situace novodobého Robinsona Crusoa. Tom Hanks ji okusil ve filmu Trosečník v roli inspektora spediční firmy, který se po letecké havárii ocitne sám na
opuštěném ostrově. Na čtyři roky. Robinson by se leda zasmál: za tu dobu nestihl ani oplotit jeskyni. Hanksův hrdina se však fyzicky i duševně stihne proměnit ve vyhublého, vousatého, podivínského poustevníka.
Film Roberta Zemeckise (Forrest Gump, Smrt jí sluší) vznikal na dvě etapy: začátkem roku 1999 se natočily scény před ztroskotáním, v nichž Tom Hanks vystupuje svěže oholený, s naducanými tvářičkami a nepřehlédnutelným bříškem. Potom si Hanks dal roční pauzu, během níž zhubl o pětadvacet kilogramů, nechal si narůst vousy a na počátku roku 2000 nastoupil k filmování scén na ostrově již se zbrusu novou trosečnickou image. (Režisér Robert Zemeckis si v mezičase odskočil natočit svůj další snímek Pod povrchem, který se v českých kinech a zasmál objevil v listopadu. „Nikomu bych to nedoporučoval," povzdechl si později. ) Scény z pustého ostrova se točily na souostroví Fidži, ale natáčelo se také například v Moskvě přímo před budovou Kremlu: „Hned se vrátím," slibuje Hanksův hrdina Chuck své přítelkyni Kelly (Helen Huntová). A protože ve filmu je podobná replika vždy předzvěstí toho, že dotyčný se nevrátí už nikdy (nebo přinejmenším za hodně dlouho), Tom Hanks vzápětí nasedá do letadla, které neomylně směřuje k místu budoucí katastrofy…Premiere 2001/1/42

Po úspěšném Forrestu Gumpovi se režisér Robert Zemeckis znovu sešel s Tomem Hanksem při natáčení originálně rozehrané robinsonády, která nabízí - spíš
než návod, jak přežít na pustém ostrově - úvahu na téma života promarněného v civilizačním shonu. Motiv "ztraceného času" prosakuje celou Zemeckisovou tvorbou: podobně jako hrdina sci-fi trilogie Návrat do budoucnosti, plastický chirurg Ernest z černé komedie Smrt jí sluší či titulní protagonista šestioscarového Forresta Gumpa, ani Chuck Noland z Trosečníka si nejdřív nedokáže svobodně užívat života. Agilní manažer kurýrní služby FedEx se řítí kupředu, aniž se dokáže zastavit a pobýt se svými bližními; čtyři roky na pustém ostrově v oblasti Fidži mu ovšem radikálně zpřeházejí hodnotový žebříček. Z arogantního, civilizovaného Američana se musí změnit v divocha s jedinou prioritou - přežít. Svérázná lekce osudu Chucka v důvtipné zkratce donutí projít jakoby celým vývojem lidského druhu: z bezbranného živočicha, vyvrženého na souš příbojem, se mění v divocha , který se naučí obstarávat si potravu, střechu nad holavou i ošacení a který "objevuje" oheň. Pokusy o výtvarné vyjádření na stěně jeskyně odkazují k primitivnímu umění pravěkých lidí, zároveň však hrdinu - spolu se symbolickou nerozbalenou zásilkou FedExu s logem andělských křídel - udrží v kontaktu s vnější realitou. I tentokrát tak režisér téma hledání ztraceného času spojuje s motivem mezilidské komunikace. Místo s dravou zvěří Chuck bojuje s osamělostí, namísto Pátka, jehož by bylo třeba civilizovat, mu musí postačit "Pan Wilson" - volejbalový míč, představující "barbarský" fetiš i svébytného společníka. Zábavnost Chuckově robinsonádě dodávají právě moderní rekvizity - předměty ze ztroskotaného kurýrního letadla. Chuckův pobyt na ostrově tvoří rozměrnou, ale nikoli jedinou část rafinovaně koncipovaného vyprávění.
Pozvolný sled pohlednic z trosečnické pseudoidyly, který se obejde téměř bez dialogů a hudby, tvoří kontrast k dynamickému "modernímu" rámci. V něm si zaslouží pozornost brilantní úvodní scéna "putování" balíčku z osamělého amerického ranče na lidnaté moskevské Rudé náměstí.
Kino MAT


Popis / Obsah / Info k filmu Trosečník
Tropická bouře udeřila tvrdě a nečekaně a peklo, které rozpoutala, pohltilo mnohé, kteří toho dne, místo zdobení vánočního stromečku, zkřížili její divokou cestu. Poryvy zuřivých turbulencí pohazovaly neovladatelným letadlem FedExu jako bezmocnou, sténající rakví, která se řítila skučícím živlem k zběsile našlehané mořské hladině. Navigační přístroje zešílely, řev motorů, vytočených na nejvyšší tah, se utápěl v jekotu vichřice, která tlačila neovladatelný stroj stále blíž zpěněným hřebenům hladových vln. Pak se první chapadlo bičované hladiny hladově dotklo trupu a od této chvíle již nebylo cesty zpět! Průlet do pekla a nicoty byl hřmotný a hladký jako rána z milosti a skončil v zalykavém přívalu slané tříště, jež zadusila poslední výkřiky mužů, které v tom okamžiku uhasínajícího vědomí zněly jako marný signál nevyslyšeného „may day". A pak se jizva v rozbouřené hladině zavřela a stín potápějícího se letounu začal zvolna splývat s tmou hlubiny, která tiše pozřela slabý záchvěv jejich křehkých životů. Jenomže...
Touha po životě je někdy silnější nežli život sám!
Stále je tu někdo, kdo se ještě úporně rve o další nádech, jenž znamená naději, a ubíjen masou vichru a vodního přívalu urputně balancuje mezi přežitím a smrtí. Je bezmocně nesen po strmých vodních stěnách vzápětí se propadá až k jejich úpatí, pak se vlna zlomí a s řevem ho zarazí pod hladinu, do úlevného ticha blížícího se konce. A on se odráží ode dna věčnosti a prodírá se znovu do ohlušujícího kotle běsnící hladiny zaklesává do lanoví záchranného člunu nese tu matnou jiskru skomírajícího života až na opuštěné pobřeží ostrova, který se stane jeho dočasným domovem. Tak se Chuck Noland (Tom Hanks), povoláním workoholik a létající hvězda zásilkové firmy FedEx, zachránil, posléze našel - a nakonec osvobodil. Doposud se jeho život řídil chronometrem, kde každá hodina, minuta i vteřina hrají svoji roli a mají svoji cenu - a on je neprožíval, ale využíval, nežil, ale utrácel a promarňoval - tak jako poločas citového rozpadu svého vztahu ke snoubence Kelly (Helen Huntová). Když ztroskotáte na opuštěném ostrově, nemáte problémy s tím, jak vyjít s časem, ale spíše s tím, jak ho přežít!
A tak se učenlivý (ale pro místní podmínky netrénovaný a civilizací poněkud atrofovaný) Chuck začíná učit všechno od začátku. Třeba:
- Jak je důležité obstarat si něco na nohy (štrapáční trosečnické botky lze vyříznout např z kusu kůže ulovené divoké kozy, podle chodidla s přesahem asi deset centimetrů, okraji protáhnout řemínek a zavázat. V případě nouze lze nohy obalit kůrou nebo omotat látkou a obvázat), což také Chuck po bolestivé zkušenosti fofrem udělal.
- Jak zvítězit nad kokosovým. ořechem (natlačit na ostrý kůl, před rozbitím probodnout jedno z tmavých oček na skořápce). Na první pokus to Chuckovi nevyšlo.
- Jak sežrat kraba (ukroutit klepeta a nohy, tlakem palců od ocasní chlopně nahoru odstranit žaludek, vytáhnout žábry a poživatelný zbytek požít). Chuckova počáteční technika porcování korýše byla na draka. A tak to bylo zpočátku se vším. Tak ubíhal čas a po čtyřech letech se ze systémového inženýra FedExu stal profesionální trosečník, který už je schopen postavit vor a vydat se proti přílivové vlně, za kterou ho čeká téměř jistá, osamělá smrt uprostřed slaných vodnich spoust a možná také slabý záblesk naděje, že přece jen dopluje zpátky domů, do Tennessee.
Robinsonem uprostřed hlučícího davu

Znovu se sešli. Vítězný oscarový tandem z Forresta Gumpa Zemeckis-Hanks se tentokrát vydal do klasického žánru trosečnických dramat, aby z něj ovšem vydoloval víc nežli jen další odvar filmově provařené Defoeovy klasiky či plakátovou mutaci další idylické Modré laguny. Nezajímají je ani vděčné, spektakulární deviace ostrovních trosečníků, jak je známe z Pána much či dobrovolných zajatců Pláže. Tenhle trosečnický příběh má totiž prolog a epilog, jež mu dávají širší kontext a zasazují jej i do zalidněného člověčího společenství, v němž je tak snadné ztroskotat, aniž si toho včas všimneme. A tak se musí Zemeckisův „Robinson" Chuck Nolan stát skutečným Trosečníkem, aby posunul hierarchii svých hodnot a pochopil, že život je jedna velká křižovatka, jež v každém okamžiku nabízí vždy několik možností. A člověk do ní vstupuje, aby uplatnil své právo volby! Scenárista William Broyles, Jr. ale nekomponuje tuhle story jako prvoplánovou, didaktickou bajku s poučením (typu Kida), ale jako dramatický spektákl, v němž si užijí ti, kteří primárně přišli na dobrodružný příběh, i ti, kteří z něj chtějí odečíst i něco o člověku, jenž hledá stále obtížněji pevné body v tomto svižně ubíhajícím světě. Na své si ale přijdou i ti, kteří se chtějí dozvědět, jak se trhá nemocný zub pomocí šutru a brusle (od doby Maratonce zřejmě nejsilnější „zubařská" filmová kreace). Tradičního Pátka tu nahrazuje vstřícně mlčící „kámoš", volejbalový míč Wilson (na nějž Chuck domaloval vlastní krví nehybnou tvář), jenž trpělivě sleduje jeho snažení a uspokojuje jeho potřebu s někým si čas od času pokecat. Trosečník totiž rozhodně není umluvený film a lze v něm najít pasáže, kde více jak dvacet minut nepadne slovo. Ani Alan Silvestri tu marnotratně neplýtvá hudebními motivy a podkresy, které po počátečním armádním chorálu na Rudém náměstí postupně umlkají a jejichž velnutí do děje by se pak dalo spočítat na prstech jedné ruky. O to více tu tvůrci pracují s reálnými ruchy a jejich kontrasty (sugestivní střídání zběsilého forte vichřice nad hladinou a ponurého pianissima pod jejím bouřlivým povrchem) - a pak je tu autentická „hudba" ostrovních „gerojšů", která Nolanda ukolébává i znepokojuje celé dlouhé čtyři roky. Je to skvěle odvedená práce se zvukem, jenž výmluvně umocňuje obsah, které by neměl uniknout oscarový triumf. Ale je tu zaděláno minimálně ještě na jednu zlatou sošku, neboť Trosečník je modelovým filmem jednoho herce, jímž je Tom Hanks, který to na oscarovém pódiu již důvěrně zná. V úctyhodném sólu, kde téměř půltřetí hodiny nezmizí z filmového plátna, nese celou tíhu i naléhavost příběhu a prochází řadou oslovujících proměn, jimž podřídil i radikální hubnoucí kúru (připomínající heroickou fyzickou proměnu Roberta De Nira v Zuřícím býkovi). Milý malý part v jeho závětří odvedla i jeho ztracená a nalezená láska Helen Huntová (Oscar za Lepší už to nebude), zbytek nezvykle úsporného castingu tvoří jen nezbytné křoví v druhém plánu.
Věřte, že tohle ztroskotání přežijete bez újmy na těle i na duchu - a možná, že vám i trochu napoví, jak se zachránit z našich malých, privátních a zbytečně nehostinných pustých ostrovů.
Michal Šobr Cinema 2001/1/24

Autor/Zdroj: Šobr Michal/Cinema


Po úspěšném Forrestu Gumpovi se režisér Robert Zemeckis znovu sešel s Tomem Hanksem při natáčení originálně rozehrané robinsonády, která nabízí spíš než návod jak přežít na pustém ostrově - úvahu na téma života promarněného v civilizačním shonu. Motiv „ztraceného času" prosakuje celou Zemeckisovou tvorbou: podobně jako hrdina sci -fi trilogie Návrat do budoucnosti, plastický chirurg Ernest z černé komedie Smrt jí sluší či titulní protagonista šestioscarového Forresta Gumpa, ani Chuck Noland z Trosečníka si nejdřív nedokáže svobodně užívat života. Agilní manažer kurýrní služby FedEx se řítí kupředu, aniž se dokáže zastavit a pobýt se svými bližními; čtyři roky na pustém ostrově v oblasti Fidži mu ovšem radikálně zpřeházejí hodnotový žebříček. Z arogantního, civilizovaného Američana se musí změnit v divocha s jedinou prioritou - přežít. Svérázná lekce osudu Chucka v důvtipné zkratce donutí projít jakoby celým vývojem lidského druhu: z bezbranného živočicha, vyvrženého na souš příbojem, se mění v divocha, který se naučí obstarávat si potravu, střechu nad hlavou i ošacení a který „objevuje" oheň. Pokusy o výtvarné vyjádření na stěně jeskyně (zaznamenávání času, neumělý portrét ztracené snoubenky Kelly) odkazují k primitivnímu umění pravěkých lidí, zároveň však hrdinu - spolu se symbolickou nerozbalenou zásilkou FedExu s logem andělských křídel - udrží v kontaktu s vnější realitou. 1 tentokrát tak režisér téma hledání ztraceného času spojuje s motivem mezilidské komunikace. Místo s dravou zvěří Chuck bojuje s osamělostí, namísto Pátka, jehož by bylo třeba civilizovat, mu musí postačit „Pan Wilson" - volejbalový míč, představující "barbarský" fetiš i svébytného společníka. Zábavnost Chuckově robinsonádě dodávají právě moderní rekvizity - předměty ze ztroskotaného kurýrního letadla. - Chuckův pobyt na ostrově tvoří rozměrnou, ale nikoli jedinou část rafinovaně koncipovaného vyprávění. Pozvolný sled pohlednic z trosečnické pseudoidyly, který se obejde téměř bez dialogů a hudby, tvoří kontrast k dynamickému „modernímu" rámci. V něm si zaslouží pozornost brilantní úvodní scéna „putování" balíčku z osamělého amerického ranče na lidnaté moskevské Rudé náměstí. - Jemně efektní robinsonovské podobenství s vynikajícím Tomem Hanksem v náročné titulní roli vznikalo prakticky zároveň a se stejným tvůrčím štábem jako Zemeckisovo thrillerové stylistické cvičení Pod povrchem. - V epizodní roličce šéfa FedExu hraje sám sebe Fred Smith.
Alena Prokopová Filmový přehled 2001/2/23

Autor/Zdroj: Prokopová Alena/Filmový přehled


Nový publicista:
Nelíbí se vám tento obsah? Chcete napsat lepší? Tak neváhejte a klidně napište


Hodnocení:n12345678910

TV Program

ČT1 - Hobby naší doby (2010) [TV poř...

04:45 - 05:15

9 minut již uběhlo
21 minut zbývá do konce

ČT2 - Náš venkov (2000) [TV cyklus]

04:35 - 05:00

19 minut již uběhlo
6 minut zbývá do konce

NOVA - Novashopping

04:45 - 05:55

9 minut již uběhlo
61 minut zbývá do konce

Prima - Jak se staví sen (2007) [TV po...

04:20 - 04:55

34 minut již uběhlo
1 minut zbývá do konce

Český lev Oscar

Filmová databáze v číslech

Filmů: 190499
Osobností: 697748
Fotografií: 763807
Plakátů: 376379
Obsahů a biografií: 178209

Poslední komentáře

Město v obkličení (2010)

Město v obkličení
Tentokrát si hongkongská   ikona akčních filmů v   podobě Bennyho Chana vzala na   paškál americké superhrdiny   a superpadouchy s   více >

Autor: martin.stusak.9 | Hodnocení: 6 / 10

Na nože: Glass Onion (2022)

Na nože: Glass Onion
Zajímavý film ala Agáta   Christie. James Bond pomalu   rozmotává klubíčko   vztahů, příležitostí a   motivů až se dostane k   samotnému vrahovi. Hodně   mně to připomíná film Zlo   pod sluncem.

Autor: red.mann | Hodnocení: 7 / 10

Brýle (1969) [TV inscenace]

Brýle
Při patnáctiminutové   stopáži se určitě nedají   čekat velké zázraky a   vodopády humoru a tahle   televizní mikrokomedie není   rozhodně více >

Autor: klasifikátor | Hodnocení: 6 / 10

Na nože (2019)

Na nože
Chyba. Omylem napsaný   komnet.***********************   ******************************   ******************************   ******************************   ************

Autor: red.mann

Teorie všeho (2014)

Teorie všeho
Hnus! Dělá se mi z toho   špatně. Leda tak k zeblití.   Další snímek, který nám   předhazuje něco co vůbec   vidět nemusíme.

Autor: kruhyyy | Hodnocení: 1 / 10