Planeta pokladů

Žánr:
2002
Premiéra v ČR:
28.11.2002
„„Každý by si měl najít své místo ve vesmíru.“ Film, natočený podle knihy Roberta Louise Stevensona Ostrov pokladů.“
Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Film Treasure Planet byl natočen podle námětu knihy Ostrov pokladů spisovatele Roberta Louise Stevensona. Patnáctiletý Jim Hawkins cestuje paralelním vesmírem v kosmické galeoně. Spřátelí se s charismatickým kyborgem (napůl člověk a napůl stroj) kuchařem Johnem Silverem, který ho naučí spoustu věcí. Spolu s mimozemskou posádkou Jim bojuje proti supernovám, černým dírám a kosmickým bouřím. Ale největší nebezpečí ho čeká, když zjistí, že jeho přítel Silver je ve skutečnosti intrikánský pirát, který plánuje vzpouru. Jim se vzbouřencům postaví a objeví poklad větší, než si uměl kdy představit.

Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Animovaý film byl natočen podle námětu knihy "Ostrov pokladů" spisovatele Roberta Louise Stevensona. Patnáctiletý Jim Hawkins cestuje paralelním vesmírem v kosmické galeoně. Spřátelí se s charismatickým kyborgem (napůl člověk a napůl stroj) kuchařem Johnem Silverem, který ho naučí spoustu věcí. Spolu s mimozemskou posádkou. Jim bojuje proti supernovám, černým dírám a kosmickým bouřím. Ale větší nebezpečí ho čeká, když zjistí, že jeho přítel Silver je ve skutečnosti intrikánský pirát, který plánuje vzpouru . Jim se vzbouřencům postaví a objeví poklad větší, než si uměl představit…

Autor/Zdroj: /mraveniště

Popis / Obsah / Info k filmu Planeta pokladů
Kreslený film Planeta pokladů je další verzí oblíbené filmařské předlohy, dobrodružného románu Roberta Louise Stevensona Ostrov pokladů. Vznikl pod vedením osvědčeného tvůrčího tandemu Studia Walta Disneye. John Musker a Ron Clements spolu jako scenáristé a režiséři od roku 1986 realizovali šest celovečerních snímků, mj. Malá mořská víla (1989, FP 7/98), Aladin (11/93) a Hercules (FP 10/97). Také tentokrát jde o volnou adaptaci klasické předlohy, jejíž historické reálie však autoři přesunuli do budoucnosti. Plachetnice nahradily vesmírné koráby, ostrov pokladů se stal planetou a pirát, kyborg Silver, nemá na rameni výřečného papouška, nýbrž roztomilou a proměnlivou hroudu slizu jménem Morfi. Piráty se stali stejně podlí mutanti a stará mapa se změnila v kouli, skrývající holografický plán vesmírného prostoru. - Bez větších změn zůstala hlavní postava Jima Hawkinse, jemuž byla ponechána nejen charakterní úloha ale také lidská podoba. – Výtvarné řešení snímku vychází z disneyovských tradic. Jednotlivé postavičky jsou nápadité, ale na rozdíl od předchozích snímků nesáhli tvůrci k výraznému grafickému řešení celku. Přiklonili se k historizujícímu eklekticismu. V jeho rámci se soustředili spíš na detailní rozpracování podoby i chování postav a především na fungování mechanismů a meziplanetárního prostředí. Celek tak působí méně výrazným dojmem i navzdory posunu do oblasti science fiction. – Výrazným etickým motivem snímku je obtížné dospívání hlavního hrdiny ve světě, kde je láska komplikována konvencemi a kde přátelství se snoubí se ziskuchtivostí.
-rapl- Filmový přehled 2002/11

8   - mancika.n
7   - biscutstar
8   - foxx
5   - Jarda1744

ČT1 - Příběhy slavných - Vladimír Dl...

ČT2 - Jsem JFK Junior

NOVA - Co na to Češi (2016) [TV pořad...

Prima - Zbloudilá srdce (1997) [TV fil...

Fotografií: 539049

Dostaňte agenta Smarta (2008)

Dostaňte agenta Smarta
Docela dobrá komedie dá se   vidět i několikrát, ale   větším časovým odstupem.   Jsou tam nové scénky,   kterým se člověk zasměje.

Autor: satyr | Hodnocení: 8 / 10

Šíleně smutná princezna (1968)

Šíleně smutná princezna
Pohádka s padesátkou na   krku. Můžu probírat   barevnou a nádhernou   výpravu, krásné exteriéry,   obsazení, písničky, šaty,   ale opakovala více >

Autor: Frolíček | Hodnocení: 8 / 10

V očekávání (2013)

V očekávání
Film, který je plný   absurdních momentů, nic   neříkajících dialogů a   končí podivným smířením   Lizzie a Andie nad kočárkem   s dítětem.Nic mi to   nepřineslo, kromě ztráty   času.

Autor: collen | Hodnocení: 5 / 10

Eadweard (2015)

Eadweard
Pro každého fanouška filmu   je příběh objevitele   pohyblivého filmu určitě   zajímavý. Svérázná   postava Eadwearda, jeho mladé   ženy a více >

Autor: curil | Hodnocení: 7 / 10

Spiando Marina (1992)

Spiando Marina
Průměrný erotický thriller   režiséra Sergio Martina,   tentokrát pod jménem George   Raminto, jehož největší   devízou je herečka Deborah   více >

Autor: curil | Hodnocení: 5 / 10

apple android wp bb
iPhone

App Store hodnocení:
Android

Google Play hodnocení:
Windows Phone

WP store hodnocení:
BlackBerry

BB world hodnocení:
fb

Copyright © 2003-2017, Filmová databáze s.r.o. (FDb.cz). Všechna práva vyhrazena. Návštěvnost měří NetMonitor.
Šíření nebo publikování jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu provozovatele je zakázáno.

Load: 0.052/0.014