Obsah filmu Oedipus orca
Příběh navazuje bezprostředně na děj filmu stejného režiséra Eripranda Viscontiho "
La Orca" natočeného v roce 1976. V tomto filmu zažívá mladá dívka Alice Valerio, dcera bohatého podnikatele z Padovy, únos a věznění s krutým zacházením. Vyvázne jen díky své chytrosti, když svede jednoho z únosců.
Děj pokračování začíná příjezdem Alice v policejním voze domů, kde ji vítá matka Irene a otec. Dívka se potýká s posttraumatickým stresovým jevem, před očima má stále únosce a vzpomínky. Z hovorů věznitelů, které slyšela přes zeď, vyrozuměla, že otec nebyl ochoten vyplatit výkupné za únos. Alici se snaží...
Příběh navazuje bezprostředně na děj filmu stejného režiséra Eripranda Viscontiho "La Orca" natočeného v roce 1976. V tomto filmu zažívá mladá dívka Alice Valerio, dcera bohatého podnikatele z Padovy, únos a věznění s krutým zacházením. Vyvázne jen díky své chytrosti, když svede jednoho z únosců.
Děj pokračování začíná příjezdem Alice v policejním voze domů, kde ji vítá matka Irene a otec. Dívka se potýká s posttraumatickým stresovým jevem, před očima má stále únosce a vzpomínky. Z hovorů věznitelů, které slyšela přes zeď, vyrozuměla, že otec nebyl ochoten vyplatit výkupné za únos. Alici se snaží pomoci její přítel Humberto, který pod záminkou pečovatelské pozornosti chce především sex, i její matka Irene. Spolu prohlížejí staré fotografie, dopisy, vzpomínky na bývalého milence Irene - slavného fotografa a spisovatele Lucia Garbiho. Alice začíná mít podezření, že Garbi by mohl být její pravý otec. < Zobrazit méně
Autor: curil, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 29.7.2018
Bez znalosti filmu "La Orca", na který stejný režisér po roce navazuje, bude divák zpočátku zmaten, ale flashbacky z předchozího filmu mu vše objasní. Michele Placido se objevuje pouze ve vzpomínkách, byl předtím Alicí zrazen a zabit. Představitelka hlavní role je hezká, dost často je před kamerou nahá (horní polovinou těla), ale tyto scény mi připadají zbytečné. Stejně je pro mě nadbytečná postava dětské přítelkyně matky (dnes by určitě nahá scéna cenzorovi neušla), v ději nemá žádné opodstatnění, a naprostým úletem jsou záběry z porážky hovězího dobytka, kdy se mi zvedal žaludek. Smysl jsem prostě nepochopil, možná v hlavě režiséra nějaký má. Synovec mého oblíbeného tvůrce nádherných filmových dramat Luchina Viscontiho mě nepotěšil.