Obsah filmu D'Artagnanova dcera
Málokdo ví, že d’Artagnan měl s paní Bonacieuxovou dceru. Nebo neměl? Na tom přece až tolik nezáleží. Ve filmu předního francouzského režiséra Bertranda Taverniera má krásnou, ušlechtilou dceru Éloise, kterou ovšem pro snadnější výchovu jaksi „odložil“ do kláštera. Poslušná chovanka se změní v dceru svého otce ve chvíli, kdy je v klášteře zajat uprchlý černý otrok a zavražděna matka představená. Éloise obléká mužský oděv a odjíždí za svým otcem do Paříže. Musí přece pomstít matku představenou a odhalit spiknutí. Má mocného nepřítele, krutou a nelítostnou Dámu v červeném, která se pohybuje v nejvyšších kruzích Francie.
Zchudlý stárnoucí...
Málokdo ví, že d’Artagnan měl s paní Bonacieuxovou dceru. Nebo neměl? Na tom přece až tolik nezáleží. Ve filmu předního francouzského režiséra Bertranda Taverniera má krásnou, ušlechtilou dceru Éloise, kterou ovšem pro snadnější výchovu jaksi „odložil“ do kláštera. Poslušná chovanka se změní v dceru svého otce ve chvíli, kdy je v klášteře zajat uprchlý černý otrok a zavražděna matka představená. Éloise obléká mužský oděv a odjíždí za svým otcem do Paříže. Musí přece pomstít matku představenou a odhalit spiknutí. Má mocného nepřítele, krutou a nelítostnou Dámu v červeném, která se pohybuje v nejvyšších kruzích Francie.
Zchudlý stárnoucí d’Artagnan už má rád svůj pohodlný život, ale na naléhání své dcery svolá své slavné staré přátele a s leností a opatrností svého věku, nicméně s mladickým nadšením, se všichni pouští do nových dobrodružství.
D’Artagnanova dcera je film plný humoru, nostalgie, vzpomínání i skvělých šermovaček, kterých se účastní Philippe Noiret a Sophie Marceauová a další tři mušketýři a kardinálovi vojáci…
Zdroj: ČT < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (2)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 10.9.2009
Narvat krásnou herečku do klasického žánru, proč ne. Nápad dobrý, příběh už míň, ale přecejen standardně odvedená typicky francouzská práce. Výhrady snad jen ke směšně pojaté osobě krále a k dialogům - perly žánru vždycky ctily dekorativní aristokratickou mluvu, která vždycky patřila k ozdobám filmu, zatímco tady se spolu mušketýři a antimušketýři baví jako dlaždiči.