Obsah filmu Chaplin lepičem tapet
Chaplin je pomocníkem tapetáře a lopotí se s plným vozíkem plným materiálu včetně vezoucího se mistra do prudkého kopce. Dojedou do domu bohatého páru a chystají se k práci. Kolem Charlieho se motá hezká služka a rozptýlený pomocník způsobí, že mistr spadne hlavou do kbelíku s lepidlem. Žárlivý pán domu má potíže se záletnou ženou a jejím milencem, navíc ho zlobí kamna a nefunkční kotel, který hrozí explozí.
Charlie po mistrově nehodě pokračuje sám v práci, ale má více lepidla na rukou než na tapetách. Svou štětkou ohrožuje všechny osoby kolem sebe, takže většina z nich končí s lepidlem v obličeji. Všeobecné zmatky dovrší výbuch kamen,...
Chaplin je pomocníkem tapetáře a lopotí se s plným vozíkem plným materiálu včetně vezoucího se mistra do prudkého kopce. Dojedou do domu bohatého páru a chystají se k práci. Kolem Charlieho se motá hezká služka a rozptýlený pomocník způsobí, že mistr spadne hlavou do kbelíku s lepidlem. Žárlivý pán domu má potíže se záletnou ženou a jejím milencem, navíc ho zlobí kamna a nefunkční kotel, který hrozí explozí.
Charlie po mistrově nehodě pokračuje sám v práci, ale má více lepidla na rukou než na tapetách. Svou štětkou ohrožuje všechny osoby kolem sebe, takže většina z nich končí s lepidlem v obličeji. Všeobecné zmatky dovrší výbuch kamen, po kterém končí všichni pod hromadou suti. < Zobrazit méně
Autor: curil, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 9 / 10
Přidáno: 2.1.2021
Další z klasických grotesek Charlieho Chaplina, na které já mohu koukat stále dokola. Tentokrát kromě komika je v hlavní roli, jak už praví název, lepidlo na tapety. To umožňuje spoustu gagů a lepící povodni neunikne nikdo z přítomných. Můj vztah ke groteskám je daný tím, že od čtyř let jsem v polovině padesátých let trávil čas místo ve školce v kině Čas, kde od deseti dopoledne běželo pásmo krátkých filmů, kdy vždy pátým filmem byly americké grotesky. A tak jsem vždy hodinu sledoval odpichy vysokých pecí, rozorávání mezí, státní návštěvy s líbačkou na letišti, než jsem se dočkal Chaplina, LLoyda, Chase, Laurela a Hardyho nebo Arbuckla. Než babička uvařila a vyzvedla mě na oběd, viděl jsem někdy pásmo i třikrát. A to nebylo jen jednou v týdnu. Tak se zrodila má láska k filmu, groteskám zvláště, nikdy jsem neměl dost.