Obsah filmu Cejch zabijáka
Po uvedení Tokijského tuláka studio Nikkacu požádalo režiséra Seidžuna Suzukiho, aby v dalším filmu utlumil své vizuální výboje a soustředil se více na logiku příběhu. Rebelský tvůrce však udělal pravý opak: černobíle nasnímaný Cejch zabijáka se neřídí poučkami, jak odvyprávět koherentní příběh, a místo toho nabízí zběsile opojnou jízdu ve stylu pop artu plnou originálních nápadů. Zmatení je téměř nevyhnutelné, ale zároveň se budete skvěle bavit. A na obyčejnou rýži se už nikdy nebudete dívat jako dřív. Po dokončení snímku a jeho očekávaném komerčním neúspěchu byl Suzuki na dlouhých deset let odstaven od režie. Nakonec se vrátil a jeden z...
Po uvedení Tokijského tuláka studio Nikkacu požádalo režiséra Seidžuna Suzukiho, aby v dalším filmu utlumil své vizuální výboje a soustředil se více na logiku příběhu. Rebelský tvůrce však udělal pravý opak: černobíle nasnímaný Cejch zabijáka se neřídí poučkami, jak odvyprávět koherentní příběh, a místo toho nabízí zběsile opojnou jízdu ve stylu pop artu plnou originálních nápadů. Zmatení je téměř nevyhnutelné, ale zároveň se budete skvěle bavit. A na obyčejnou rýži se už nikdy nebudete dívat jako dřív. Po dokončení snímku a jeho očekávaném komerčním neúspěchu byl Suzuki na dlouhých deset let odstaven od režie. Nakonec se vrátil a jeden z posledních titulů kariéry – Pistol Opera z roku 2001 – koncipoval jako sequel či remake filmu, kvůli kterému se z něj před lety v japonské kinematografii stala persona non grata.
Milan Hain - Noir Film Festival 2019 < Zobrazit méně
zobrazit všechny obsahy (2)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 4 / 10
Přidáno: 10.5.2018
Tak někdy ten střih nestál skutečně za nic. Měl jsem v tom dokonce zmatek, co že se to děje. Kdyby tam po polovině nenacpali ten pokus o umění, jistě by se dalo hodnotit výše. Některé scény byly zase jako z komedie. Ke konci zbytečná natahovačka.