Obsah filmu Ženy, které nenávidí muže
Sériové vraždy vyšetřuje detektiv, který se sám stane podezřelým. Je postaven mimo službu a pátrá na vlastní pěst. Za tiché pomoci kolegy se dostane na stopu skutečného pachatele.
Klasická detektivka, která akcentuje víc lidské osudy jednotlivých aktérů, nežli samotný proces vyšetřování. Hlavního hrdinu nejvíc charakterizuje dilema, které v něm proti sobě staví kolegiálnost a povinnost. Jeho soukromý příběh také není čítankový, řeší v něm zájem o střídavou péči o dceru z rozvedeného manželství a nový vztah s novou ženou.
Práce na tomto televizním filmu znovu svedla dohromady scenáristu a spisovatele Zdeňka Zapletala a režiséra...
Sériové vraždy vyšetřuje detektiv, který se sám stane podezřelým. Je postaven mimo službu a pátrá na vlastní pěst. Za tiché pomoci kolegy se dostane na stopu skutečného pachatele.
Klasická detektivka, která akcentuje víc lidské osudy jednotlivých aktérů, nežli samotný proces vyšetřování. Hlavního hrdinu nejvíc charakterizuje dilema, které v něm proti sobě staví kolegiálnost a povinnost. Jeho soukromý příběh také není čítankový, řeší v něm zájem o střídavou péči o dceru z rozvedeného manželství a nový vztah s novou ženou.
Práce na tomto televizním filmu znovu svedla dohromady scenáristu a spisovatele Zdeňka Zapletala a režiséra Roberta Sedláčka. Zapletalův svět jako lehce bizarní řetěz situací dobře ožívá v Sedláčkově ironickém režijním vidění. Připomínáme, že v roce 2011 byl za této autorské a režijní spolupráce (rovněž tak i v produkci Televizního studia Ostrava) natočen film Sráči (2011) s Jiřím Bartoškou a Jaroslavem Pleslem v hlavních rolích.
Zdroj: ČT < Zobrazit méně
oficiální text distributora, zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 16.2.2019
Komorní televizní detektivka s krapet větší výpravou a vcelku zajímavým příběhem. Zpracováním však bohužel na pováženou. Nebýt výpravy, spíše by se jednalo o prostinkou inscenaci nestojící z filmového hlediska za řeč. Za zváženou stojí jediné a to je práce s kamerou a hlavně s obrazem. Jak co má vypadat a kde kdo bude v jakou chvíli zrovna stát, bylo hlavní zásadou a to jediné se vydařilo. Jiří Langmajer coby kriminalista zápasící se svými osobními problémy byl po herecké stránce vcelku přijatelný. Zato Hana Vagnerová byla naprostým zklamáním. Její postava je prostě jejím výkonem neuvěřitelná. Ale kdo ví. Třeba to tak režisér Robert Sedláček chtěl. Literární pomalá atmosféra kupodivu určité napětí má, ale dalo by se říci, že počin je určen spíše pro náročného diváka. Protože tomu chybí větší živost a vůbec elán, depresivní nátura celého konceptu diváka lačnícího po filmové zábavě spíše odradí.
Hodnocení: 6 / 10
Přidáno: 14.1.2018
Řekl bych takový pokus ve stylu moderního majora Kalaše ( např. Pach krve) ale nějak to nefunguje. Všichni bez emocí ,kamenné tváře, strojové dialogy. To uměl snad jen Rudolf Hrušínský pro kterého to bylo více než přirozené.
Hodnocení: 5 / 10
Přidáno: 20.4.2013
Nuda
Nuda,nuda a zase jenom nuda.Nesmyslné a nereálné dialogy.Absolutně bez emocí a citového zabarvení.V reálu přece lidé komunikují úplně jinak...