Obsah filmu Noční směna
Film vyprávěný ze tří odlišných úhlů pohledu sleduje policisty Virginii (
Virginie Efira), Aristida (
Omar Sy) a Erika (
Grégory Gadebois), kteří všichni pracují ve stejném pařížském okrsku, ale mají diametrálně odlišné životy. Virginie je jednou z mála žen ve vysoce machovském hlídkovém týmu. Pracuje přesčas, aby se dostala pryč od manžela a dítěte, které zřídka vidí. Aristide je pohodový vtipálek, i když také sentimentální typ, který je snadno ovlivněn tím, čeho je v práci svědkem. A...
Film vyprávěný ze tří odlišných úhlů pohledu sleduje policisty Virginii (Virginie Efira), Aristida (Omar Sy) a Erika (Grégory Gadebois), kteří všichni pracují ve stejném pařížském okrsku, ale mají diametrálně odlišné životy. Virginie je jednou z mála žen ve vysoce machovském hlídkovém týmu. Pracuje přesčas, aby se dostala pryč od manžela a dítěte, které zřídka vidí. Aristide je pohodový vtipálek, i když také sentimentální typ, který je snadno ovlivněn tím, čeho je v práci svědkem. A Erik je prostý policista, jehož dokonalé výsledky brzdí nepříjemný problém s pitím. Všichni se potýkají s každodenním násilím v domácnostech a na ulicích. Jedné noci jim je přidělena neobvyklá mise a musí z blíže nespecifikovaných důvodů odvézt tadžického imigranta zpět na hranice. Na cestě na letiště Virginie zjistí, že vězeň bude odsouzen k smrti, pokud se vrátí do své země. Tváří v tvář nesnesitelnému dilematu začne zpochybňovat jejich poslání... Mají noc na to, aby rozhodli o osudu jednoho muže.
Zdroj: JOJ Cinema < Zobrazit méně
zobrazit všechny obsahy (1)
TIP: Nastavení pořadí obsazení si můžete nastavit
zde >>
Nejnovější komentáře k filmu
Hodnocení: 1 / 10
Přidáno: 4.3.2021
Těžký propagandistický francouzský film na téma ochrany ilegálních imigrantů a míchání ras mezi černochy a běloškami. Po tomhle i českoslovenští soudruzi z padesátých let blednou závistí. Hlavní postavou je běloška coby policistka mající samozřejmě bílého manžela a malé bílé dítě, která si na tréninku v policejní tělocvičně zasouloží s černošským kolegou a otěhotnění. Nejdříve usiluje o potratu, ale to si rozmyslí, když se jí s oním černochem nepodaří přesvědčit vyhoštěného ilegálního imigranta k útěku během převozu na letiště k předání agentům k jeho dopravě zpět do jeho vlasti. Tohle jsou současné evropské hodnoty? Dějově jedna nelogičnost vedle druhé. Asi největší je, když policistka lehce překoná veškeré zabezpečení na letišti během běhu z venkovní ulice přes letištní odbavovací halu až do letadla, jen aby seřvala agenty za to, že je vězeň spoutaný, kteří následně koukají jak truhlíci. To jako vážně? V ději se ani nedozvíme důvod jeho vyhoštění. Jen prohlášení, které sám napsal, že ho doma čeká smrt. A ono je normální, že obyčejná policistka každých pět minut poruší své služební povinnosti? Nehledě na to, že nemá právo číst dokumenty o vězni během převozu a hrát si na humanitárního samovládce. Samotný závěr, kdy odchází s úsměvem ze zdravotnického střediska ruku v ruce s černošským kolegou coby otcem jejího dítěte, aniž by bylo připomenuto, že má doma manžela a dítě stejné rasy je už vůbec na pováženou. Zkrátka a dobře, jedná se prozatím o největší filmovou propagandu na likvidaci původních Evropanů a vzniku rasových míšenců. Tohle každý rozumný člověk v Evropě prostě musí odsoudit.